Zadar ostvario 67 posto lanjskog turističkog prometa, a očekivali su samo 30 posto

S dolaskom koronavirusa započele su crne prognoze, očekivali smo – i to u najboljem slučaju – trećinu lanjskog prometa. U nekim dijelovima Hrvatske, međutim, turizam cvjeta. U čemu je njihova tajna?

Mravinjak na zadarskim plažama i na hotelskim bazenima kao u najboljim danima prošlogodišnje sezone. Traži se mjesto više za ručnik, kao da je korona neko prošlo svršeno vrijeme. Ista slika i po zadarskim kalama. Ulični zabavljači, domaći ‘kantaduri’, puni ‘štekati’ i zadovoljna lica domaćina, ali turista koji je svakim danom sve više. U Hrvatskoj turističkoj zajednici ne kriju oduševljenje. Na početku krize sve je izgledalo crno.

Direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić ocijenio je tako danas da je Hrvatska hit turistička destinacija te da se već sad bilježi turistički promet na razini od 40 posto lanjskog, a nadaju se i njegovom daljnjem rastu, dok se na početku koronakrize nisu nadali brojci većoj od 30 posto.

Direktor HTZ-a održao je u Hotelu Kolovare koordinacijski sastanak s direktoricom Turističke zajednice Zadarske županije Mihaelom Kadija te 28 predstavnika županijskih turističkih zajednica gradova i općina.



Direktorica Turističke zajednice Zadarske županije Mihaela Kadija istaknula je zadarsko područje i dalje hit destinacija, a brojke su puno bolje od onoga što su u ožujku predviđali stručnjaci.

“Naše su brojke odlične. Planirali smo doći do 30 posto, a ostvarili 67 posto lanjskog turističkog prometa, a od toga je 60 posto komercijalni promet. Što se tiče manifestacija, apelirali smo na partnerske turističke zajednice da sa svojim organizatorima dogovore prilagođeni program uz pridržavanje epidemioloških mjera. Svi su istog stava, a taj je da moramo biti odgovorni”, izjavila je Kadija.

Kadija je navedeno potvrdila i u razgovoru s našim reporterom Radom Županovićem. “Očekivali smo 30 posto, nadali smo se 50 posto, a ostvarili smo 67 posto”, kazala je Kadija ne krijući oduševljenje. Dodaje i kako to samo pokazuje koliko je hrvatsko tržište jako i koliko smo i dalje privlačni našim vjernim gostima iz Njemačke, Austrije, Slovenije, Češke i Poljske. Ne odmaže, dodaje, ni to što su auto destinacija, piše N1.

Komentari