Volonteri pozivnog centra 113 primili su više od 54.000 poziva

Pixabay

Riječ je o volonterima i stručnjacima u novom pozivnom centru 113 koji odgovara na sva pitanja vezana za koronavirus.

Telefoni doista neumorno zvone, a na upite građana odgovaraju volonteri, liječnici i farmaceuti koji su odvojili svoje vrijeme kako bi bili dostupni građanima

Marija Bubaš, pomoćnica ravnatelja Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo kazala je da se i sama javljala na upite građana te da joj se baš u srijedu u sjećanje usjekao jedan poziv.

“Pitaju svašta, zabrinuti su o novim mjerama, o kakvim se mjerama radi, kako ih provoditi, kako se ponašati u samoizolaciji”, kazala je i dodala da su najviše zabrinuti građani starije životne dobi, preko 70 godina, koji su u mirovini.



“Oni su relativno narušenog zdravlja jer su kronični bolesnici, a znamo da su najviše ugrožene te skupine i da je njihovo zdravlje dodatno narušeno time što imaju neki drugi kronični zdravstveni problem”, istaknula je.

Do sada su volonteri na 113 primili više od 54.000 poziva. Volonteri prije početka rada u pozivnom centru prolaze edukaciju. “Imaju sa sobom edukativni materijal, na raspolaganju imaju laptope i internet pa mogu provjeravati na službenim stranicama sve informacije” koje daju građanima na njihove upite, kazala je Bubaš.

“Najviše pitanja je uz provođenje mjera, prijevoznici su zainteresirani za puno pitanja- što je dopušteno, kako njihovi vozači mogu biti u karanteni i kako se trebaju ponašati, trebaju li njihovi vozači biti u karanteni ili samoizolaciji”, dodala je.

Neki od volontera su u centru 113 od 7 do 22 sata. “Mi sada imamo, nakon edukacije, pedesetak ljudi koje ćemo izmjenjivati u smjenama”, najavila je.

“Trudit ćemo se da ih podijelimo u što kraće smjene jer je taj posao vrlo intenzivan. Veliki je broj poziva. 54.000 poziva znači da je bio poziv gotovo svake sekunde. Uspijevamo odgovoriti tek na deset posto poziva, razgovori su vrlo zahtjevni i nije lako davati odgovore na pitanja”, zaključila je Bubaš za Dnevnik.hr.

Komentari