Učitelji traže raspravu o modelu ocjenjivanja

screenshot

Prije donošenja konačne odluke, Ministarstvo znanosti i obrazovanja svakako bi trebalo prijedlog modela ocjenjivanja u nastavi na daljinu poslati u javnu raspravu.

Učitelji, nastavnici, ravnatelji, ali i učenici i roditelji trebaju dobiti priliku reći je li u ovim posebnim okolnostima predloženi način vrednovanja provediv, a ljudima u sustavu treba dati određeno vrijeme da se pripreme za te novosti, navodi dnevnik.

Ističu da je to stav većine nastavničkih, ravnateljskih i sindikalnih udruga ususret najavi resorne ministrice Blaženke Divjak da će, najvjerojatnije u petak ili početkom idućeg tjedna, izaći s preporukama o provedbi i modelima (brojčanog) ocjenjivanja u online i televizijskoj nastavi. Ocjena u nastavi na daljinu u ova prva tri tjedna nije bilo.

Ima prijedloga, na primjer, da se ispitivanje u virtualnoj nastavi provodi putem videopoziva u Viber ili WhatsApp grupama, kaže glavna tajnica Sindikata hrvatskih učitelja Ana Tuškan.



Podsjećaju da platforme, poput Loomena i Teamsa na kojima radi dio škola, omogućuju komunikaciju putem kamere. Također, neke aplikacije, poput ZOOM-a, omogućuju paralelnu komunikaciju s više osoba pa se u dijelu stručne javnosti čuje da bi to mogli biti alati putem kojih će se provoditi (usmeno) ispitivanje, piše Jutarnji list.

Sugovornici Jutarnjeg lista upozoravaju da je pitanje koliko ocjenjivanje u virtualnoj sferi može biti objektivno te naglašavaju kako nemaju sva djeca jednake mogućnosti.

Stav je udruge da prije donošenja modela vrednovanja svakako treba provesti e-savjetovanje, donosi Jutranji.

Komentari