U ZET-ovom autobusu koji prevozi djecu kabeli strše na sve strane, sigurnosni pojasevi neispravni…

Marko Lukunic/PIXSELL

Još krajem listopada inspekcija je utvrdila da ZET-ov autobus koji je poslan kao zamjenski na autobusnoj stanici Ivanja Reka nije ispravan za vožnju, iako je je tada trebao prevoziti osnovce, a sada su poznati i detalji oštećenja na tom autobusu.

Brojne neispravnosti

Kako piše Net.hr, unutrašnjost vozila bila je ozbiljno oštećena. Osim što su sa stropa autobusa zbog raznoraznih puknuća stršali kablovi, nedostajalo je i zaštitnih poklopaca na stražnjoj strani mnogih sjedala zbog čega su na pojedinim mjestima stršali šarafi.

Osim toga na velikom broju sjedala su potrgani i zaštitni pojasevi, a kabeli su stršali i kod validatora karata pored stražnjih vrata autobusa.

Vozilo je opasno jer je i uz sve neispravno bilo i pokazno svjetlo koje signalizira vozaču da su prednja vrata u potpunosti zatvorena, a stoji i činjenica da u njemu nisu naznačeni izlazi za slučaj nužde.



Prešlo im u naviku 

Kako govore sami vozači,ovo je postala uobičajena ZET-ova praksa jer se već godinama ukazuje na ovakve probleme, a sluha za njih nema.

Jedan od razloga možebitno je i u tome što je ZET-u jeftinije plaćati kazne za vozila koja nisu sigurna ni za vozače, ni za putnike, nego ih servisirati.

Naime, još 2019. potpisivanjem nove Odluke u kojoj se regulira podmirenje kazni, sve prekršaje iz nehaja, pa tako i u smislu vožnje neispravnog vozila, neće podmiriti niti vozač autobusa, niti nadležni direktor, već ZET.

U slučaju autobusa iz Ivanje Reke, kazna j iznosila 7500 kuna, a direktorica ZET-a Ljuba Romčević- Žgela odlučila je da ZET podmiri kaznu. Umjesto popravka autobusa ili isključenja neispravnih, te sankcioniranja odgovornih osoba, direktorica je riješila problem tako što je propisala da se kazne plate iz zajedničke blagajne, a vozila idu dalje na ceste, kakva su i bila, ili uz minimalne popravke, piše Net.hr.

Komentari