Mamić: Svi sudionici moraju redefinirati svoje strategije, ljude treba motivirati da izađu na izbore

screenshot

Komunikacijska stručnjakinja Ankica Mamić komentirala je nadolazeće lokalne izbore u Zagrebu.

“Danas je počela nova utakmica u kojoj svi sudionici moraju redefinirati svoje strategije. Odlazak Milana Bandića nekima je vrata zatvorio, otežao i morat će se posvetiti drugačijem narativu. Bandić je sveo Zagreb na mikromenadžment, rekla je za N1.

Dodaje kako nema nikakve dugoročne strategije.


“Rekli bi neki da je delao 24 sata, a ja bih rekla da je imao nedostatak pažnje. Njegova je pažnja trajala 35 sekundi. Tek ćemo vidjeti posljedice, ali ako poznajete unutarnju dinamiku grada, tko koga poznaje, tko je s kime ručao… Puno je toga još ispod tepiha. Otišao je šef čopora, govorimo o činjenici da je svojim stilom pokrivao puno problema, koje nije sam izazvao, a kojima je služio kao kišobran”, tvrdi.

Smatra kako bi svi kandidati trebali napraviti nova istraživanja jer se sadi ulazi u novi kontekst.

“Potres je bio ogroman za sve sudionike. Bandić je dobio oko 110.000 glasova na prošlim izborima – rekla bih da je najveći dio od tih stotinu tisuća dio Bandićeve mreže. Oni su na dan izbora izlazili na svoj posao jer je njihov posao ovisio o tome da gradonačelnik ostane Milan Bandić”.

Dalje navodi kako je dosad ključni motiv bio ‘idemo svi protiv Bandića’.

“Situacija u Zagrebu iznjedrila je trenutačne kandidate. Tomašević se kroz Gradsku skupštinu godinama bavi mikorpoblemima. On se nakon potresa dobro izbrendirao. I ne zaboravimo da je to platforma pet stranaka koja se između sebe mora dogovoriti”.

Dodaje kako je činjenica da su na lijevom spektru dva izbora i ne bi im bilo, kako smatra, oportuno da se međusobno napadaju, dok je od centra na desno puno veća gužva.

“Klisović bi trebao ponuditi nešto komunikacijski novo, ne program, programe nitko ne čita. Ljude treba motivirati da izađu na izbore. Rekla bih da je to sada cilj svih ciljeva”, zaključila je.


Komentari