M SAN grupa najavljuje tvornicu električnih automobilu u Hrvatskoj u bliskoj budućnosti

Ilustracija: MS Energy

Zagrebačka M SAN grupa najveći je IT distributer u regiji, a po prihodu su veći od Ericssona NT-a i Spana zajedno.

M SAN grupa prvo je iznenadila korporativnom obveznicom. Po prvi je put kapital tražila izvan kruga banaka, i u rekordnih dva sata prikupila traženih 200 milijuna kuna. Onda je tome dodala najavu IPO-a, koji bi pak bio najveće tehnološko listanje u Hrvatskoj ikad.

U Zagrebu već ima tvornicu pametnih televizora, a sad su joj apetiti i veći. Kompanija gradi novu tvornicu električnih bicikala i romobila, a prema riječima predsjednika uprave M SAN grupe Miroslava Huzjaka, planiraju s vremenom razvijati i veća električna votila.

Uspjeh Mate Rimca opravdano je popunio naslovnice svih medija, no Rimčeva tvrtka proizvodi skupe superaute nedostupne prosječnom potrašaću. Naravno, Rimac i dalje stvara prihode, razvija tehnologiju i zapošljava tisuće hrvatskih radnika.



Projekt dostupnijeg električnog automobila koji bi se masovnije proizvodio razvila je također domaća tvrtka DOK-ING prije desetak godina. A Hrvatska bi uskoro mogla imati i trećeg proizvođača električnih automobila.

“U eMobilnosti, gdje želimo biti tržišni lider, razvijamo vlastiti brend MS Energy s kojim vidimo veliku priliku. Riječ je o novom tržištu koje se tek definira. Već sad nudimo električne romobile i bicikle pod našim brendom, a u budućnosti i druga laka električna vozila” rekao je predsjednik uprave M SAN grupe Miroslav Huzjak u intervjuu za Jutarnji list.

50 tisuća bicikala i romobila godišnje te nova radna mjesta

“Usto, ulažemo u vlastiti pogon za sklapanje električnih bicikla, prvenstveno za potrebe vlastitog brenda, no u budućnosti i za druge robne marke u regiji i Europi. Planirani godišnji kapacitet novog pogona bit će 50.000 komada električnih bicikala ili romobila”, rekao je.

Dodaje kako je taj izračun baziran na radu proizvodnje u dvije smjene po osam sati za što planiraju zaposliti nove djelatnike u proizvodnji.

“Trendovi u svijetu, prvenstveno u EU kreću se u smjeru e-Mobilnosti u svim segmentima. S druge strane u Kini već postoje laka vozila čije se cijene kreću ispod 5 tisuća dolara. Mi smo se za sada fokusirali na bicikle i romobile, no u buće planiramo proširiti paletu proizvoda i na takva, laka i cijenom pristupačna električna vozila i to će nam biti sljedeći fokus u razvoju MS Energya”, nastavlja Huzjak.

“Mi se ne možemo izravno uspoređivati s Rimcem koji proizvodi vrhunske električne automobile namijenjene vrlo malo broju zahtjevnih korisnika koji si to mogu priuštiti. Slično je i s električnim biciklima”, rekao je Huzjak te dodao:

“Fokus M SAN Grupe je na razvoju proizvoda koji su dostupni svakom korisniku bilo da želi biti drukčiji, ekološki osvješteniji ili samo praktičniji. U paleti proizvoda koju razvijamo bit će modela i za one zahtjevne, ali isto tako i za korisnike koji samo žele kvalitetan proizvod za svakodnevno korištenje.”

 

Komentari