Ina o kibernetičkom napadu: Radimo na rješavanju svih problema

Foto: Zeljko Hajdinjak / CROPIX

Iz Ina Grupe su poručili u ponedjeljak, vezano za raniju obavijest da se nalaze pod kibernetičkim napadom, da opskrba tržišta derivatima i prodaja usluga kupcima funkcioniraju neometano, da timovi rade na rješavanju svih problema, a kako se u ovom trenutku ne može reći koliko će oni trajati.

INA Grupa izvijestila je u nedjelju da se nalazi pod kibernetičkim napadom koji je započeo 14. veljače oko 22 sata.

“U ovom trenutku je bitno reći da opskrba derivatima cijelog tržišta i prodaja našim kupcima na maloprodajnim mjestima cijelo ovo vrijeme radi neometano. Kupci, bez obzira plaćaju li gotovinom, bankovnim karticama ili karticama Ine, mogu kupovati na siguran način”, izjavio je u ponedjeljak novinarima operativni direktor Industrijskih servisa Ine Goran Pavlović.

Zahvalio je svim kupcima na razumijevanju koje su imali i koje pokazuju dok se problemi u potpunosti ne riješe te se ispričao zbog eventualnih poteškoća i neugodnosti.



Pavlović kaže da je dio sustava koji je napadnut izoliran. Na rješavanju problema radi cjelokupni tim, okupljeni su najbolji stručnjaci, a angažirani su i vanjski zaposlenici, istaknuo je.

“U ovom trenutku ne mogu reći koliko će to trajati, ali u svakom slučaju nadamo se da ćemo to čim prije riješiti”, izjavio je Pavlović, ponovivši da je najbitnije da svi sustavi koji omogućuju opskrbu tržišta i prodaju usluga kupcima rade bez poteškoća.

Dodaje da su se poteškoće javile jedino kod prodaje bonova za mobitele, elektroničkih vinjeta i plaćanja komunalnih računa.

Pavlović nije izričito htio odgovoriti na pitanja novinara traje li još napad, koliko je zaposlenika napadom ometeno u radu, kao ni koliki je iznos potencijalne financijske štete. Tek je kazao da su kontaktirali nadležne institucije, zbog čega ne može iznositi više detalja.

Komentari