Evo što o malim turističkim agencijama i njihovom poslovanju, misli predsjednik strukovne udruge putničkih agencija pri HGK Stanko Ljubić!

Tonci Plazibat / CROPIX

Stanko Ljubić, predsjednik Udruženja turističkih agencija, za Dubrovački vjesnik je dao izjavu koja je šokirala dio dubrovačkih poduzetnika koji su je kritizirali na društvenim mrežama. Naime, on je kazao kako kriza koja se dogodila uslijed pojave koronavirusa može dovesti do selekcije na tržištu zbog čega oko dvije tisuće agencija neće podnijeti krizu, što, kaže, nije loša stvar.

“Sigurno je da 2000 malih agencija neće sve moći preživjeti, ali možda će kad sve završi zdravstveno u pozitivnom smislu, doprinijeti tome da se situacija raščisti i nastane selekcija u kojoj će ostati na tržištu samo oni koji znaju raditi. Čekat ćemo i čuvati zdravlje,” izjavio je Ljubić.

Nije sasvim jasno po kojem kriteriju Ljubić mjeri u kolikoj mjeri netko zna raditi niti po čemu je zaključio kako je pandemija mjerilo nečije poslovne sposobnosti, a ne normalna tržišna utakmica. U svojoj se izjavi Ljubić referira i na to kako manje šanse za opstanak imaju male agencije, što je točno i neosporno. No, sudeći prema njegovoj izjavi, on takav ishod ujedno kao i da odobrava jer bi pozitivan smisao koji spominje bila selekcija tržišta u kojem bi oni koji imaju puno opstali, a propali oni koji imaju manje, a traže svoje mjesto na tržištu.

Vrijedi spomenuti i to kako poslovanje sukladno zakonima i regulativama u zemlji s najvećim porezima u Europi ujedno znači i znatno manje prihoda za tvrtke koje te zakone uistinu i poštuju pa je to još jedan argument koji ne ide na ruku izjavi Ljubića prema kojoj basnoslovne prihode ostvaruju samo oni koji znaju raditi, piše Dubrovački dnevnik.



Komentari