Dogovor s teleoperaterima o jačanju signala na potresom pogođenim područjima kako bi učenici mogli pratiti online nastavu

Facebook

S teleoperaterima je dogovoreno da pojačaju mobilni signal na potresom pogođenim dijelovima Sisačko-moslovačke županije kako bi učenici mogli nesmetano pratiti online nastavu.

“Imamo dogovor s teleoperaterima da pojačaju mobilni signal baznih stanica i na ovom području se trenutno instalira šest novih baznih stanica. Vjerujem da će to bitno povećati bolju komunikaciju”, izjavio je u srijedu državni tajnik Središnjeg državnog ureda za razvoj digitalnog društva Bernard Gršić.

Gršić je u emisiji “Hrvatski radio za Banovinu” pozvao građane koji imaju problem sa signalom da se jave Stožeru civilne zaštite za otklanjanje posljedica potresa, pa će se s teleoperaterima razgovarati na koji način riješiti taj problem.

Upitan može li Stožer učenicima u potrebi osigurati prijenosna računala ili tablete, odgovorio je da su kroz projekt e-škola učenici zadužili veliki dio računala.


“No, ako ima određenih potreba, možemo vidjeti što je trenutno na raspolaganju i kakvi su planovi da se ovo područje stavi pod prioritet ako već nije”, kazao je.

Gršić je napomenuo da su gospodarstvenici putem Stožera određenu informatičku opremu donirali gradovima Glini, Petrinji i Sisku kako bi mogli nastaviti rad.

Stožer okrenut digitalnim tehnologijama

Istaknuo je da je njegov ured Stožer okrenuo digitalnim tehnologijama kroz digitalni informacijski sustav sa svim prikupljenim podacima na potresom pogođenom području.

Naveo je da je Središnji državni ured za razvoj digitalnog društva u suradnji s Geodetskim fakultetom i Državnom geodetskom upravom osposobio geoinformacijski sustav za praćenje svih aktivnosti u Stožeru.

Grošić je napomenuo da kroz taj sustav Stožer prati podatke o svim aktivnostima na terenu, među kojima su podatci o svim lokacijama u epicentru potresa, adresama, ulicama, naseljima, županijama, prebivalištu građana na određenoj adresi.

Prate se i svi podatci o procjenama statičara o objektima s crvenom, narančastom ili zelenom naljepnicom, o aktivnostima vatrogasaca i policije, a očekuju se i informacije kojim građanima treba dostaviti obrok.

Građanima olakšati prikupljanje informacija za obnovu

Ta aplikacija zasad je namijenjena isključivo radu Stožera, ali će se u dugoročnom razdoblju građanima olakšati prikupljanje informacija vezane za prijavu zahtjeva za obnovu.

Grošić je istaknuo da državna informacijska struktura mora povezati sve podatke tako da će se od građana tražiti minimalni broj podataka, odnosno svi podaci koji ne postoje u državnim registrima.

“Pokušat ćemo to sve postaviti da cijeli proces bude što jednostavniji i da građanima to bude što bezbolnije bez velikih odlazaka od šaltera do šaltera. To ćemo pokušati napraviti najbolje za sve tako da i sam proces obnove i zahtjeva za obnovu bude vrlo jednostavno zatražiti”, zaključio je.

Komentari