Direktorica Turističke zajednice Zagreba Martina Bienenfeld: Zagrebački Advent ponovno uspješan s gotovo 200.000 noćenja

Advent u Zagrebu/ Ilustracija Foto: Cropix

Danas je predzadnji dan adventskih i novogodišnjih događanja u Zagrebu. Polako podvlačimo crtu i s veseljem možemo reći da je Zagrebački Advent ponovno bio uspješan turistički projekt jer prema našim podacima mi smo u zadnjih 39 dana imali gotovo 200.000 noćenja, što je u odnosu na rekordnu 2019. kad smo imali 250.000 noćenja, uistinu sjajan turistički rezultat Zagreba, rekla je Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice Zagreba, gostujući u “Studiju 4” HRT-a.

Najposjećenije lokacije u organizaciji TZ-a i Grada Zagreba bile su Europski trg, glavni gradski trg te Gornji grad.

– Apsolutno su bili hit po komentarima posjetitelja i turista. Jako dobrom se pokazala i inicijativa Akademije likovne umjetnosti koja je imala sjajne kulturne, glazbene i ugostiteljske sadržaje. S druge strane, hotel Esplanade se dogovorio s privatnim organizatorima pa je na svojoj terasi napravio advent koji je bio jako uspješan, rekla je direktorica TZ-a.

Prema podacima HTZ-a i Ministarstva turizma i sporta Zagreb je 2021. završio kao prva turistička destinacija u Hrvatskoj.



– Zagreb i dalje ima svoje prednosti. Svakako postoji mjesta za poboljšanje. Postoje određeni turistički proizvodi na kojima možemo raditi i dalje, ali interes očigledno postoji bez obzira na potres i na sve što se događa u Zagrebu, rekla je Bienenfeld.

Ove godine nije bilo sreće sa Snježnom kraljicom.

– Što se tiče prvih nekoliko dana 2022. opet u Zagrebu imamo jako dobar rezultat dolazaka i noćenja zbog skijaških ekipa, pratećeg osoblja i novinarskih ekipa. Interes s te strane postoji, ali vidimo što nam klimatske promjene donose. Znamo da velika sportska događanja, kada se mogu organizirati na kvalitetan način, tada jesu magnet za neku destinaciju, rekla je Bienenfeld.

Upitana za turističke planove u 2022. Bienenfeld je rekla kako zbog pandemije ne mogu ništa previđati.

– Zadnje dvije godine smo aktivnosti sprovodili u zadnji čas, tako ćemo se ponašati dok pandemija ne stane. Svakako ćemo u posljednji čas provoditi aktivnosti i kampanje kako bi Zagreb opet stavili u fokus turista, zaključila je Bienenfeld.

 

Komentari