Hrvoje Bujas, čelni čovjek udruge Glas poduzetnika, na svom je Facebooku komentirao turističku sezonu te kritizirao odnos HRT-a prema istoj.
Bujas smatra da HRT prilozima želi prikazati sezonu puno boljom nego je zaista bila.
“Ova velika kampanja HRT-a gdje nam se objašnjava kako je sezona fenomenalna, bolja od očekivane, a začinjena s izjavama kojekakvih TZ-a, postaje degutantna.
Da je bilo hrabrosti i vizije, da ne kažem kreativnosti, imali bi doista kvalitetnu sezonu, no imali smo sezonu s 50-60% pada, i dokle god slušam da je to odlično i iznad očekivanja, valjda s konstantnim ponavljanjem laž doista postaje istina.
Sezona je doista bolja od Cappellijevih nebuloznih najava o padu od 70-80%, nazvao bih alibi brojkama, pa onda ako je bolji rezultat radiš ovakvu kampanju…
HRT je postao (ili ostao) plaćena PR-uša, bez ikakvih novinarskih kriterija, uhljebništvo je glavni mindset, parafiskalni namet koji guši hrvatsku ekonomiju, kao i sve građane, a uz to su negledljivi”, napisao je Hrvoje Bujas na Facebooku.
Ova velika kampanja HRT-a gdje nam se objasnjava kako je sezona fenomenalna, bolja od ocekivane, a zacinjena sa izjavama…
Objavljuje Hrvoje Bujas u Utorak, 22. rujna 2020.