Boris Jokić o kampanji: Obećanja političara potpuno su nerealna, ne bi ih mogla ispuniti ni Švicarska 1996.

Foto: Matija Djanjesic / CROPIX

Boris Jokić, stručnjak s Instituta za društvena istraživanja, za Dnevnik Nove TV ocijenio je kampanju za parlamentarne izbore. ”Političarima i političarkama jedna – čvrsta dvojka. Više od toga nisu zaslužili”, ocjenjuje.

Kaže da se iz ove kampanje može iščitati nekoliko stvari. ”Prvo je da se političari nikome ne obraćaju, osim samima sebi. Siguran sam da se u njihovim porukama ne mogu prepoznati ni stari ni mladi ni radnici. To je komunikacija usmjerena jedna drugima”, smatra.

Nema niskih udaraca

Smatra da se prema kampanji čini ”kao da će BDP rasti 10 posto”. ”Kao da se neće dogoditi ono za što svi znamo da će se dogoditi, a to je gospodarska kriza. Činjenica da se olako daju obećanja i govore neistine jest ono što obilježava ovu kampanju”, rekao je Jokić.

Ističe da mu je drago da nema previše niskih udaraca jer građanima to nije važno.



”Od toga da proglasite da znate da netko ide po noćnim klubovima ili da poznajete Charlesa Michela, bilo bi bolje da govorite o programskim odrednicama i onome što muči građane”, poručuje stručnjak.

Potpuno nerealna obećanja

Ankete pokazuju da je zasad velik broj birača neodlučan. Jokić kaže da to ne ide nikome u prilog. ”Izbori su tu da bi se glasalo. Treba dati legitimitet vlasti i pozvati sve da izađu na izbore. Treba promisliti kome dati glas”, rekao je Boris Jokić.

Komentirao je i politička obećanja koja političari daju u ovoj kampanji. Kaže da su ona potpuno nerealna. ”Programski sadržaji su takvi da ih ne bi mogla ispuniti ni Švicarska 1996. godine, u doba svog najjačeg gospodarstva. Ono što piše u programima svih političkih opcija takvo je da je neostvarivo”, kaže Jokić i dodaje da se legitimitet ne može dobiti nerealnim obećanjima.

Nitko se ne obraća – mladima

Kada je riječ o sloganima, Boris Jokić smatra da nisu baš kreativni. ”Imate Most koji se već treći put budi, pokret koji nije pokret nego stranka, koalicije koja nije ponudila nova imena. Imaju razni oblici slogana koji ne komuniciraju trenutak u kojem živimo. Ljudi su željni pozitivnih poruka”, objašnjava stručnjak.

Jokić kaže da je nevjerojatno da se nitko ne obraća mladima. ”Nema ni jedne političke stranke koja im je usmjerena. Oni imaju puno problema i stvari za koje bi se založili, ali političke stranke su od njih odustale”, istaknuo je Boris Jokić za Dnevnik.hr.

Komentari