Batarelo: Sekularisti me ne čude, puno opasniji za krivovjerje su SJW katolici i modernistički teolozi

Facebook

Nakon što je povezao legalizaciju pobačaja u Meksiku sa potresom koji je pogodio tu državu, katoličkog aktivista Vicea Johna Batarela prozvali su lijevi mediji, političari i aktivisti.

“Do kada će čovjek biti neposlušan Bogu? Do kada će sudovi i sudci sebi uzimati pravo dopuštanje ubijanje nerođene djece?

Vrhovni sud u Meksiku jučer je sebi dopustio to “pravo”… i malo nakon toga ogromni potres od 7 i čudna svjetla na nebu.

Slučajno? Ne mislim. Dosta neposlušnosti prema Bogu!!!


Gospa Guadalupska, moli za Meksiko i za nerođene i da istrijebimo taj barbarski čin zvan abortus”, napisao je prošli tjedan predsjednik udruge Vigliare, Vice John Batarelo zbog čega su ga napali su mediji, lijevi politički akteri kao i oni parapolitički iz civilnog društva.

Batarelo je  odgovorio na prozivke putem društvenih mreža, a njegovu Facebook objavu prenosimo u cijelosti.

“I tako su se nakon moje izjave o velikom potresu malo nakon što je meksisički vrhovni sud dekriminalizirao i dozvolio otvoreni masakr nerođene djece uzbudili:

1. militantni sekularisti i

2. SJW (social justice warrior) ili politički korektni katolici… koji su bombastično i koordinirano govorili kako “Bog ne kažnjava”; kako je Bog koji kažnjava tiranin i još gnjusnije stvari i gluposti koje neću ovdje ponavljati.

Za sekulariste se uopće ne čudim. Njihovo znanje katoličke vjere i doktrine je tako jadno i površno a toliko su lijeni da malo istraže o tome što pišu da nemam komentara.

Puno opasnije za odvođenje duša u krivom smjeru (krivovjerje) su SJW katolici te naročito modernistički teolozi koji samo ponavljaju parole o dijalogu, toleranciji, periferiji bla, bla, bla…

A kada ste od takvih zadnji put čuli o četiri posljedne stvari (smrt, sud, raj, pakao); o ispovijedi o molitvi krunice o pobožnostima, te je li ti ljudi razmišljaju da je njihova odgovornost za krivo navođenje duša ogromna i da će na sudu odgovorati za svaku riječ?
I nemojte mi početi o pomoći siromasima i periferij. Svatko tko je aktivan član neke župe itekako može i pomaže siromasima i svojoj braći i sestrama u pomoći. To je vrlo važan dio kršćanstva biti tu za brata u nevolji.

No, konačan cilj našeg života je spas duše (i što više duša oko nas) i dolazak u vječnost nakon smrti u Nebo gdje ćemo blaženo gledati Trojstvo. Kada ste od SJW ekipe zadnji put čuli o tim istinama?

‘Krivovjerci su mekušci koji obično pate od nekih kompleksa koji nisu riješili i dosta su feminizirani’

Ovi krivovjerci u biti su mekušci koji obično pate od nekih kompleksa koji nisu riješili i dosta su feminizirani (joj, kakav ti je to ton!!!). Istine katoličke vjere su izazovne i zahtjevaju najviše od nas naročito katoličkih muževa. A ovi radi svojih ljudskih slabosti i kompleksa žele razvodnjavati i čak negirati katoličke istine. Njima je važno prihvaćanje od svijeta i ljudski obziri.

Što se tiče Božje kazne, ja neću citirati neke protestantske mondiš “teologe”, nego sam formiran na zdravi nauk katoličke doktrine i učitelja Crkve (napose Sv. Alfonz Liguori), kao i knjige od pravovjernih profesora katoličke teologije. I da, vjerujem u Extra Ecclesiam nulla salus! Nadam se da ću uskoro i preko Vigilare donijeti jedan vrlo važni odlomak (Božja kazna) od odlične knjige Dr. don Josipa Mužića “Ilija gromovnik, prorok poslijednih vremena” (Glas koncila, 2018.)

Učenje o Božjoj kazni je velika. Skratiti ću jako. Božja kazna postoji i tko to negira je krivovjerac i iskrivljeno shvaća katoličku vjeru i navodi druge na krivi put.

Evo par citata:

“Kako može kažnjavati Bog koji je dobar? Neki autori na to odgovaraju: “Zašto Bog ne bi mogao kažnjavati ljude ako je zbog ljudskih grijeha došao do ‘kažnjavanja’ čak svojega Sina, Najvećega Nedužnoga?”

Bog je pravedan, kako u odnosu na sebe tako i na stvorenja, i zato kažnjava. A svrha toga kažnjavanja na zemlji u odnosu prema stvorenjima jest u ljubav ih izvesti na pravi put…
Bog u svojoj svemogućnosti upravlja svime pa tako izvlači dobro i iz zla koje dopušta.” (str. 49)

A Sv. Toma akvinski: “Stoga se ništa ne događa, a da Bog to nije htio ili dopustio. No ovo može shvatiti samo onaj koji vjeruje.

Sveti Bernard: osuđujući zabludu po kojoj Bog – ne može kažnjavati zlo zato što je dobar – kaže: “Pravedna dobrota zaslužuje prednost pred slabom i popustljivom dobrotom, dapače dobrota bez pravednosti nije prava krjepost”

Skupna ili zajednička kazna

Osim osobne kazne postoji i skupna ili zajednička kazna. Takva kazna, kada je riječi o Iliji, pogađa izraelski narod velikom sušom. Kazna može imate razne oblike, na primjer: rat, potres, epidemija, glad. Sv. Toma akvinski kaže da skupna kazna koju odmjeri Božja pravednost služi za okajavanje društvenih grijeha.

Za razliku od pojedinaca koje, nakon smrti, Bogu sudi nagrađujući ih ili kažnjavajući u vječnosti, narodi nemaju zagrobni život, stoga ih Bog kažnjava ili nagrađuje ovdje na zemlji. (str.51.)

✅ I na kraju taj potres u Meksiku (i u Hrvatskoj)

I tako, da, kao katolik znam da Bog Otac šiba i pojedince i narode da mu se obrate, i to čini na različite načine, uključujući i preko… potresa. Ovo što se dogodilo u velikoj katoličkoj državi Meksiko vezano za abortusa je grijeh koji vapi u Nebo (tu osudu nisam čuo od vrli SJW katolika). A svake godine se ubije oko 50 milijuna nerođene djece u cijelom svijetu. Do kada?

Kao katolik shvaćam potres kao sinovsko upozerenje i šansa da se obratimo osobno i kao narodi i mi Hrvati i Meksikanci. Bog nas nije ostavio, ali šalje upozorenja i traži naše obraćenje.”, stoji u objavi.

Komentari