Vesna Vučemilović: Osijek je postao prometno slijepo crijevo Hrvatske. Zar je to Projekt Slavonija kojim se hvale župan i Vlada?

Zastupnica Domovinskog pokreta u Hrvatskom saboru doc. dr. sc. Vesna Vučemilović – članica Odbora za gospodarstvo i Odbora za regionalni razvoj i fondove Europske Unije održala je konferenciju za medije na temu prometa i prometne povezanosti u Osijeku.

“Nalazimo se ispred zgrade glavnog željezničkog kolodvora u Osijeku jer želimo ukazati na problem s kojim se suočavaju brojni građani grada Osijeka i okolnih mjesta. Dok smo nekoć imali nekoliko izravnih linija za Zagreb danas imamo tri izravne linije i posljednji izravni vlak kreće u 16:18 iz Osijeka. Jedini noćni vlak iz Osijeka u Zagreb se ukida. Svi koji nemaju vlastiti prijevoz ili im je preskupo ići automobilom nalaze se u velikim problemima. Građani idu u bolnice na pretrage u Zagreb te moraju doći u ranim jutarnjim satima. Bez noćnog vlaka koji se ukida moraju krenuti već u popodnevnim satima i prespavati u Zagrebu što im stvara nove troškove”, poručila je Vesna Vučemilović.

Zastupnica Domovinskog pokreta komentirala je kako je putovanje vlakom priča za sebe. Dodala je kako ni jedna veza nije izravna, kako se krene vlakom, pa presjeda u autobuse i opet u vlak zbog čega se ne zna koliko će put trajati i kada vlak stiže u Zagreb.

“Svi mi u cijeni motornog goriva plaćamo jedan dio koji ide za HŽ, a ostajemo bez linija. Kamo ide taj novac i u što se troši”, zapitala se Vučemilović.



“Pogledajte zgradu ispred koje stojimo. Izgleda kao da je rat završio jučer. U razvojnim planovima modernizacije željeznica Slavonije opet nema. Dok u Europi vlakovi voze 300 km/h u Slavoniji imamo vlak koji ide 20 km/h. Od Osijeka do Koške vlak vozi 60 km/h. Prema Slavoniji nema nijednog niskopodnog vlaka, a sve se opravdava malim brojem putnika. Kako onda objasniti podatke koje župan iznosi o zaustavljenim negativnim demografskim trendovima? Gdje su ljudi”, zanimalo je Vučemilović.

Izjavila je kako je u cijeloj državi zbog koronakrize smanjen broj putnika u svim vrstama prijevoza.

“Zašto se onda samo Osijek i njegovi stanovnici kažnjavaju ukidanjem linija? Kako očekujete da ljudi ostanu živjeti u Osijeku i Slavoniji ako se gase tvornice i smanjuje mobilnost ukidanjem linija. Zar je to Projekt Slavonija kojim se hvale župan i Vlada? Obasipaju nas nekim pustim milijardama koje završavaju na očigledno pogrešnim mjestima”, zaključila je Vučemilović.

Komentari