UGOSTITELJI NEZADOVOLJNI HOK-OVOM APLIKACIJOM ‘G. Ranogajec, pokažite fakturu koliko je to koštalo, na tržištu ih već ima 30!’

HOK

Nacionalna udruga ugostitelja i Glas poduzetnika kritizirali su jučer predstavljenu aplikaciju Hrvatske obrtničke komore za elektroničko naručivanje hrane putem smartphonea. Kao najveću zamjerku navode činjenicu da se aplikacijom ne može platiti naručena usluga zbog čega mora doći do fizičkog kontakta između gosta i konobara, što je, kažu, čini besmislenom.

Također, navode da na tržištu već postoji 30 takvih aplikacija koje se besplatno mogu skinuti s interneta i koje su naprednije od HOK-ove aplikacije (jer odmah omogućavaju plaćanje, a i spojene su s fiskalnom kasom) za koju predsjednik Glasa poduzetnika kaže da je zastarjela i na “nivou brucoša FER-a”. I Nacionalna udruga ugostitelja i Glas poduzetnika pri to se pitaju zašto prisilna organizacija, kako nazivaju HOK, ulazi u taj segment poslovanja ako takvo nešto već postoji na tržištu!?

“Naše pitanje predsjedniku HOK-a Dragutinu Ranogajcu glasi: je li aplikacija financirana donacijom ili je plaćena iz članarine Komore? Neka gospodin Ranogajec izvoli pokazati fakturu koliko je aplikacija koštala”, poručuje predsjednik Glasa poduzetnika Hrvoje Bujas.

“Ako regulator (HOK) radi posao privatnog sektora i narušava tržišnu utakmicu onda je to komunizam! Moš’ mislit aplikacije koja je sklepana u dva tjedna! I konačno, zašto bi je ugostitelji koristili ako ih na tržištu već ima 30”, pita se predsjednik Nacionalne udruge ugostitelja Marin Medak dodavši da tek 15 do 20 posto ugostitelja koristi takve aplikacije, a kao glavni razlog slabog interesa navodi činjenicu da kartične kuće uzimaju velika provizije prilikom plaćanja. “Ugostitelji ne žele sustave koji će na njima zarađivati”, pojašnjava Medak.



Podsjetimo, HOK je jučer predstavio aplikaciju namijenjenu ugostiteljima u cilju davanja podrške poslovanju ugostitelja u novonastalim izazovnim okolnostima zbog koronavirusa. Predstavljen je Smart Service, višejezični alat koji omogućava gostu da uz pomoć smartphone-a na jednostavan način pregleda ponudu ugostiteljskog objekta te naruči hranu i piće za svoj stol. Bez preuzimanja i instaliranja aplikacije, bez ostavljanja podataka, već samo koristeći QR kod koji se nalazi na stolu, svaki gost brzo i jednostavno dolazi do željene ugostiteljske usluge, piše Dnevno.

Komentari