Tri mjeseca prije veslačkog Svjetskog kupa krenulo peglanje Jaruna: Cijena s planiranih 19 milijuna kuna narasla na 30

jarun/Igor Kralj/PIXSELL

Iako se zna da će Zagreb biti domaćin utrke više od dvije i pol godine i da bez obnove Svjetska veslačka organizacija (FISA) ne bi ni omogućila dobivanje domaćinstva, čekao se posljednji trenutak za radove čija je cijena na kraju puno veća od onoga što je Grad prvotno planirao.

Naime još u listopadu prošle godine Grad je raspisao natječaj za obnovu objekata na Jarunu, procijenivši da će za taj posao biti dovoljno 19 milijuna kuna bez PDV-a. Međutim na natječaj je pristigla tek jedna ponuda, ona tvrtke ING – GRAD od 31,59 milijuna kuna bez PDV-a, a koja je ocijenjena kao previsoka i natječaj je poništen, piše tportal.

U prosincu je raspisan novi natječaj, a tada je Grad procijenio radove na 26 milijuna kuna. Na natječaj su stigle dvije ponude: tvrtke Kamgrad od 30 milijuna kuna bez PDV-a i ING-GRAD-a (28,7 milijuna kuna bez PDV-a). Na natječaju je prošao Kamgrad jer je ponuda ING-GRAD-a ocijenjena kao nepravilna.

Kao savez za sve odgovaraju, ali nemaju uvid u ono što se točno radi

Branimir Bašić, predsjednik Hrvatskog veslačkog saveza, još u svibnju prošle godine upozoravao da je ‘velika investicija neozbiljno shvaćena’ i da su i oni kao savez mogli pridonijeti tome, ali da im tada nije predočen nijedan od dva nužna projekta. A tada nisu ni mogli biti predočeni jer je iz dokumentacije vidljivo da su bili završeni tek u ljeto 2020. godine.



‘Teško mi je zapravo bilo što reći jer nemam uvid u stanje stvari. Ono što znam je da se odustalo od odmuljivanja staze’, kazao nam je Bašić.

Krunoslav Klak, predsjednik Veslačkog saveza Zagreba i Veslačkog kluba Jarun, izrazio je nadu da će se sve završiti u predviđenim rokovima, ali i podsjetio na činjenicu da se odavno zna da je Zagreb domaćin utrka Svjetskog kupa ne samo ove, već i 2023. godine.

‘Ovo je najveće ulaganje u objekte od Univerzijade 1987. godine. Godinama se nije ulagalo i stvarano je sramotno to kako su izgledale pojedine stvari unutar objekata. Zašto se odustalo od odmuljivanja, ne znam. Pretpostavljam da bi to bio veći financijski izdatak. Valjda će se to riješiti do 2023. godine. Sada će se to ‘pokositi’ da ne predstavlja problem, ali situaciju s muljem i lopočima treba dugoročno riješiti’, kazao je Klak za tportal.

Komentari