INSPEKTORI KRENULI U POHOD Državni inspektorat poslao više od stotinu ljudi u kontrolu ugostiteljskih objekata

Bruno Konjevic / CROPIX

Više od stotinu sanitarnih i turističkih inspektora u četvrtak su iz Zadra i Biograda krenuli s koordiniranim inspekcijskim nadzorima ugostiteljskih objekata, želeći time utvrditi spremnost za vrhunac turističke sezone, izvijestili su u četvrtak iz Državnog inspektorata.

Iz Inspektorata najavljuju i da će inspektori u “slijedećih nekoliko mjeseci nadzirati poslovanje ugostiteljskih objekata – hotela, kampova te luka nautičkog turizma, marina i pružatelja usluga u turizmu koji posluju u sklopu navedenih objekata”.

Glavni državni inspektor Andrija Mikulić podsjeća da je Državni inspektorat u lipnju prvi put objavio dokument “Elementi kontrole u nadzoru”, u kojemu se konkretno navodi što se nadzire.

“Vjerujem da smo ovim partnerskim pristupom doprinijeli održavanju kontinuiteta u pružanju sigurne i kvalitetne usluge svim građanima i turistima. Do sada nisu uočene veće nepravilnosti, što je jasan pokazatelj da su korisnici prepoznati i podržavaju novi način rada Državnog inspektorata”, kazao je Mikulić.



Nadzorima će biti obuhvaćeni objekti koji su otvoreni za turiste

Iznose i podatke da na području Hrvatske posluje oko 764 hotela, 204 kampa i 61 luka nautičkog turizma, od čega ih je najviše u Dalmaciji, Primorju i Istri, a nadzorima će biti obuhvaćeni objekti koji su otvoreni za turiste.

Sanitarni inspektori detaljno kontroliraju provedbu odluka Stožera civilne zaštite i Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, s naglaskom tijekom koordiniranih nadzora na kontrolu zdravstvene ispravnosti bazenskih voda, sanitarno-tehničkih i higijenskih uvjeta bazenskih kupališta i tuševa, kao i koncentracija rezidualnog klora u vodi za ljudsku potrošnju, poručila je načelnica sektora sanitarne inspekcije za zdravstvenu ekologiju Katica Boban.

Turistički inspektori, pak, kaže voditeljica ispostave Zadar Državnog inspektorata Iva Dunatov, nadziru legalitet i ispunjavanje zakonskih obveza propisanih uvjetima za vrstu i kategoriju objekta, što podrazumijeva isticanje vrste i kategorije ugostiteljskog objekata, posebnog standarda i oznake kvalitete, radnog vremena, kućnog reda, cijena, normativna i slično.

“Prevencija, edukacija i partnerski odnos to je ono što nam je cilj, a zakonska legislativa je propisala gdje je to primjenjivo. Prvi rezultati ovih koordiniranih nadzora očekuju se kroz nekoliko dana”, zaključio je Mikulić.

Komentari