Direktor Westgatea: Niti jedna ‘špica’ nije tako velika da se ne bi mogle provoditi sve epidemiološke mjere

Foto: Zeljko Puhovski / CROPIX

Denis Čupić, direktor Westgatea i predstavnik HUP-ove Koordinacije neprehrambene trgovine i trgovačkih centara u programu N1 komentirao je nove mjere koje bi trebale spriječiti širenje koronavirusa, a kojima se ograničava broj posjetitelja u trgovinama.

“Mislim da su ove mjere samo nastavak onih dva spleta mjera koje smo već imali, a koje su vrlo jasne definirali i broj kupaca i obveze koje imamo mi kao trgovački centri i trgovci. Ove mjere nisu nešto novo da bi prouzročile velike probleme. Malo su strože nego što su prije bile i puno su definiranije pa su puno lakše za provedbu”, rekao je Čupić.

Čupić je pojasnio i kako će se točno kontrolirati broj kupaca u trgovinama i trgovačkim centrima.

“Svi trgovački centri i većina trgovina imaju automatizirani brojač ulazaka koji pokazuje koliko je ljudi u trgovini u jednom trenutku. Oni lukovi na ulazu koji zuje kad netko zaboravi nešto platiti istovremeno broje broj ulazaka i izlazaka iz trgovine. Mi smo i prije to pratili i kada bi došli do 90% maksimalne posjećenosti na ulaze bi postavili zaštitare koji bi pazili da taj broj ne prijeđe maksimalno dozvoljeni broj”, pojasnio je.



Čupić smatra da neće biti velikih problema niti većih gužvi.

“Onaj dio grupiranja koji bi mogao nastati pred ulazima u određene trgovine koje bi mogle prijeći broj maksimalnog dozvoljenih posjeta, tu će uskočiti u pomoć zaštitari i upozoriti ljude da se malo raziđu i da u nekom kasnijem trenutku dođu u trgovinu. No, u Hrvatskoj inače nema takvih situacija, osim eventualno nekih točkastih koje, nadam se, neće biti tendenciozno prikazivane kao opće gužve u trgovini”, kazao je.

Komentirao je i kada su najveće gužve, a kada je najmanje ljudi u trgovini.

“U Hrvatskoj je vikend šoping puno jači nego tjedni i zbog radnog vremena i današnjeg načina života. Ali, niti jedna od tih špica nije tako velika da se ne bi mogle provoditi sve epidemiološke mjere”, rekao je Čupić za N1.

Govoreći o online trgovini, Čupić navodi da su cijene proizvoda u online shopovima i u trgovini dosta slične.

“Usudio bih se reći da oko 85% proizvoda košta isto u online i u stacionarnoj trgovini, jedino onaj trgovac koji prodaje tu robu izvana zaradi više jer ima manji PDV.”

Komentari