Više od 20.000 ljudi na listi čekanja za svijeću s mirisom vagine

Goop

Kad je prije desetak dana glumica Gwyneth Paltrow objavila da u prodaju pušta svijeću na kojoj piše “Ovako miriše moja vagina”, pola se svijeta zgražalo. Ali, difamirane svijeće koje koštaju 500 kuna su rasprodane, a na listi čekanja je još 20.000 kupaca.

Sprječavanje raka vrata maternice s pomoću tehnike parenja vagine, jaja od žada koja čuvaju od vaginalne infekcije, domaći lubrikant koji pospješuje ženski orgazam, a sada svijeća koja miriše kao njezina vagina, sve su to proizvodi od kojih Gwyneth Paltrow zarađuje – 250 milijuna dolara godišnje.

Svijeća pod nazivom “Ovako miriše moja vagina” rasprodana je u samo nekoliko sati i za nju sada postoji lista čekanja na kojoj je više od 20.000 ljudi. Svijeća miriše po cedrovini, citrusu, divljoj ruži i sljezovki, a za nju treba izdvojiti 697 kuna – 500 za svijeću i 197 za slanje.

“Gwyneth Paltrow je lukava poslovna žena koja dobro poznaje tržište luksuza. Njezini proizvodi zapravo počinju od nekakvog stvaranja osjećaja srama i odmah nude rješenje. Time se zapravo stvara neki dojam oslobođenja od tog srama za kojeg kupci nisu ni znali dok nisu upoznali njezine proizvode”, objasnio je za RTL Boris Belak, marketinški stručnjak.



A vaginalni sram jest nešto na čemu se zaista može profitirati. Industrija koja proizvodi tablete za učvršćivanje vulve, vlasulje, čajeve, kreme i parfeme za vaginu te monetizira vježbe koje bi vam trebale učvrstiti vaginu nakon porođaja, godišnje zarađuje milijarde dolara. Ali ne i kod nas.

U Hrvatskoj industrija koja se temelji na vaginalnom sramu još nije toliko razvijena.

Brojni mediji prozvali su Gwyneth za izazivanje srama koji kasnije monetizira i svoje proizvode upakira kao oslobađanje moderne žene. Ali od srama ih ne oslobađa, pišu Vijesti.hr.

Komentari