VAŠ OSMJEH SE NALAZI NA TANJURU Evo kako hrana utječe na naše raspoloženje

No što je to od čega naše tijelo i mozak stvarno imaju koristi? Da li pojedini okusi mogu da nam otkriju u kakvom stanju je naše mentalno i fizičko zdravlje? Istraživali smo da li je ovisnost o hrani i šećeru mit, te koja je to hrana zbog koje se osjećamo bolje.

Hrana koju treba izbjegavati

Nezdrava prehrana bogata šećerom i masnoćama može biti povezana s lošim mentalnim zdravljem. Ne samo što jedete, već i kako i kada jedete može biti važan faktor u vašem raspoloženju. Najprije, ne preskačite obroke, jer to može smanjiti vašu moć odlučivanja o izboru namirnica pri sljedećoj prilici da jedete. To se događa zbog niske razine šećera u krvi – ona stvara biološki poticaj da jedete bilo koju dostupnu hranu, bez obzira na zdravstvene koristi.

Važno je znati koja hrana stvara nestabilnost, drugim riječima: znati koju hranu treba izbjegavati. Rafinirani ugljikohidrati su prvi u redu za izbjegavanje, pa tako smanjite ili nemojte uopće jesti bombone, gazirana pića, voćne sokove, džemove, bijeli kruh, tjesteninu, krekere, alkohol i druga visokokalorična pića.

Hranom do dobrog raspoloženja

Započnite svoj slobodni dan zdravim doručkom. Doručak je izvrsna prilika za uključivanje hrane bogate hranjivim sastojcima – tako od jutra dobijate energiju i dobro raspoloženje. Razmislite o smutiju ili povrćnom omletu kako biste si ujutro osigurali što više ključnih hranjivih sastojaka.

Birajte da se osjećate dobro tako što ćete jesti prave namirnice. Vaše fizičko i mentalno zdravlje, kao i vaš osmjeh nalaze se u tanjuru!

Komentari