Tražite pouzdan izvor proteina? Posegnite za tradicionalnim

Ilustracija Foto: Pixabay

Vrlo korisna i hranjiva namirnica koja osigurava dnevni preporučeni unos proteina te uravnoteženu prehranu su jaja.

Ona su siguran izvor proteina ako želite izgraditi mišiće, izgubiti kilograme ili balansirati prehranu.

Ova namirnica može se pripremati na više načina, kao kajgana za doručak, tvrdo kuhana za međuobrok, a pržena uz povrće za večeru.

Koliko proteina sadrži jaje, ovisi o njegovoj veličini. A što otprilike možete očekivati, otkrio je Men’s Health, a prenosi N1.


Jako veliko jaje ima oko 80 kalorija i oko sedam grama proteina, dok veliko jaje ima 72 kalorije i 6,3 grama proteina. Srednje jaje ima 63 kalorije i 5,5 grama proteina.

Koliko proteina vam je potrebno dnevno ovisi o nekoliko faktora, kao što je, na primjer, tjelesna težina, ali Prehrambene smjernice SAD-a kažu da bi 10 do 35 posto dnevnog kalorijskog unosa trebalo dolaziti iz proteina.

Koji dio jajeta sadrži najviše proteina?
Iako žumanjak sadrži dosta željeza, vitamina A, D, E i K, bjelanjak obiluje proteinima.

U prosječnom bjelanjku nalazi se četiri grama proteina, a u žumanjku oko 2.7 grama.

Komentari