Potpuno smo posvećeni kulturi življenja na otvorenom’ rečenica je koju je izgovorio osnivač, vlasnik i kreativni mastermind Bloc Outdoora Jacques Drake kada su ga upitali o filozofiji brenda kojim tako suvereno upravlja.
Opisati kulturu življenja, odnosno outdoor lifestyle iznimno je teško, gotovo nemoguće, no ono čime se može osvijestiti taj osjećaj ugode i bezbrižnosti na otvorenom upravo je svaki komad namještaja koji izađe iz Bloc Outdoor tvornice u Južnoafričkoj Republici.
Sofisticirani dizajn koji dolazi u nekoliko linija, koje zadovoljavaju najviši standard luksuznog životnog stila, vrhunska kvaliteta posebno tretiranog afričkog iroko drva i dojmljiv popis premium lokacija na kojima se nalaze komadi s potpisom Bloc Outdoor ono su što čini razliku u svijetu u kojem je sve već viđeno ili definirano.
Bloc Outdoor po svojoj filozofiji zadovoljava brojne estetske pravce suvremenog konzument luksuza, a ono u čemu posebno briljira je kozmopolitski minimalizam, toliko vidljiv u njegovim linijama Cetus, Santa Monica i New York.
Pročišćene linije, strogoća forme koja zapravo doziva jer se savršeno uklapa u moderno uređene eksterijere i konstrukcija od aluminija s praškastim premazom koji će trajati unatoč jakim vanjskim utjecajima, ono su što mijenja pravila igre.
Danas, u postpandemijskom svijetu u kojem je sve što smo poznavali do prije dvije godine preokrenuto i redefinirano novim standardima života, Bloc Outdoor je i dalje, u svojoj suštini, iznimno etablirana južnoafrička tvrtka, koja proizvodi i isporučuje visokokvalitetni vanjski namještaj za kućnu i ugostiteljsku te hotelsku industriju.
Vizija i misija tvrtke, kako navodi Jacques, ostati je vjeran svom jasno postavljenom DNK i energiji brenda kako bi mogla rasti do novih visina uz održavanje visoke razine kvalitete i zadovoljstva kupaca. Upravo to se i dogodilo kada je Bloc Outdoor tijekom jeseni 2020. zabilježio novi uspjeh i iskorak na europsko tržište.