Kozmetički brend platio je influencerima let privatnim avionom, požalili su kad su vidjeli komentare

Instagram

Prošlog tjedna tri podružnice poznatog kozmetičkog brenda Vichy, hrvatska, slovenska i srpska, odlučile su dići avion na 8900 metara iznad Zagreba kako bi promovirale svoj proizvod. U avionu su se nalazile hrvatske, slovenske i srpske influencerice koje su 89 minuta, koliko je let trajao, okidale selfieje i smišljale statuse za Instagram. Većina tih statusa bila je o tome kako im je to bio najbolji event ikada.

“Kakav dan, kakav let na 8900 m, kakvo iskustvo”, napisala je srpska influencerica Milica Novković.

“Najbolji radni dan ikada”, pohvalila se hrvatska Dorica Predojević.

 



 

View this post on Instagram

 

The best work day ever! 8900 m up in the sky with @vichyhrvatska ✈️ #mineral89 #destination89 #vichyhrvatska #skinfluencer

A post shared by Dora Predojevic (@dorica505) on

I Vichy Hrvatska se pohvalio letom tijekom kojeg je influencericama pjevao Vlaho Arbulić, a našla se ondje i Ivana Mišerić. Oduševljenje je trajalo sve dok nisu vidjeli komentare pratitelja, koji su im zamjerili razbacivanje novcem, ali i zagađenje okoliša.

Naime, u svijetu se sve više govori o “carbon footprintu”, odnosno šteti na okoliš koju ostavlja ispuštanje ugljikovog dioksida tijekom svakog leta. Ukratko, dok se u svijetu govori o smanjenju broja letova i korištenju alternativnih oblika prijevoza, u Hrvatskoj se na 89 minuta digne avion koji ne ide nigdje.

Među onima kojima je zasmetala ovakva kampanja je akcija ‘Za Zlarin bez plastike’.

“Je li moguće da 2020. godine, u doba kad se u mnogim jezicima pojavljuje pojam ‘fly shame’ ili ‘sram od letenja’, radi velikog zagađenja avio industrije (i općenito turističkog sektora od emisija stakleničkih plinova aviona, zagađenja kruzera do Airbnba i sličnih platformi koje uništavaju europske gradske jezgre), da se kozmetički brand Vichy sjetio unajmiti privatni avion i napuniti ga ‘influencerima’ (to su većinom ljudi koji zarađuju za život reklamirajući proizvode koji su nepotrebni i koji uništavaju našu Zemlju, resurse i ljudske živote), te provesti sat i pol na 8900 metara, ne bi li reklamirali neku precijenjenu kremu?!?!? Da li je moguće da u trenutku kad znamo da smo u ušli u 6 (ali prvo uzrokovano ljudskim djelovanjem!) masovno izumiranje – istrjebljenje vrsta/života na Zemlji, i dalje dajemo medijski prostor ovoj vrsti ‘influencera’? Nema te kreme koja može spasiti 800000 ljudi koji godišnje u Europi umru od zagađenog zraka. Nema kreme koja će nas spasiti od požara, suša i ekstremnih klimatskih promjena koje se već sada događaju diljem svijeta”, poručili su.

“Želimo influencere koji će nam govoriti o ljepoti Života, šuma, oceana, ptica i kišnih glista! Influencere koji će stvarati novi sustav vrijednosti, u kojem će ljubav, empatija, poštovanje i zajednica imati puno veću vrijednost od egoističnih, materijalnih proizvoda koji pune džepove nekolicini a nas ostale čine trajno nesretnima, u stalnoj potrazi za novim mobitelom, jaknom, automobilom ili kremom koja će nas učiniti mlađima ili ljepšima”, dodali su.

Reagirala je influencerica Paula Brečak.

Instagram/screenshot

Nakon nekoliko desetaka bijesnih komentara, tri podružnice Vichyja sve su obrisale s Instagrama i Facebooka. U odgovoru za Index iz Vichyja Hrvatska napisali su da su htjeli napraviti “nešto potpuno inovativno i drugačije”.

“Na društvenim mrežama nakon samog događaja fokus komunikacije otišao je u drugom smjeru od naše početne namjere. Dio naših pratitelja ukazao je na mogućnost pogrešnog tumačenja ovog događaja te smo uvažili komentare i uklonili promoviranje posta koji je mogao dobiti potpuno pogrešan kontekst. Kao brend koji je zasnovan na vrijednostima tolerancije i odgovornog poslovanja i posvećen najboljim praksama održivosti donijeli smo odluku da ne nastavimo s daljnjim promoviranjem ovog konkretnog događaja”, poručili su i dodali da je ovaj događaj bio tek “uvod u kampanju proizvoda u sklopu koje ćemo nastaviti komunicirati isključivo prednosti proizvoda za njegu i jačanje kože”.

Influencerice reakcija javnosti ne brine te se kod većine i dalje mogu vidjeti fotografije sa spornog eventa, piše Index.

 

 

View this post on Instagram

 

U zadnje dvije godine sam se više vozila u avionu nego u busu. (ne lažem, al stvarno!?) Super za mene, loše za moju kožu!? Hvala @vichyhrvatska što ste mi otkrili tajnu koga da uvijek vodim na putovanja kako bi mi koža izgledala hidratizirano i svježe. ? Ako ste mislili da pričam o @kristijanilicic, prevarili ste se. Moj novi saveznik u koferu je #mineral89 booster zbog kojeg sam se imala priliku voziti u privatnom avionu, piti šampanjac i pjevati uz gitaru na 8900 metara. Izazivam te @kristijanilicic da pobijediš ovaj “dejt” kojeg nam je pripremio @vichyhrvatska!? . . . . . . #vichy #vichyhrvatska #mineral89 #destination89 #love #travel #inthesky #happy #skincare #beauty #fly #flight #privatejet

A post shared by Andrea Trgovcevic (@andrea_trgovcevic) on

Komentari