Jobsova teorija: Evo što razdvaja lidere od ‘običnih’ zaposlenika

Flickr

Iako je od smrti Steva Jobsa prošlo dugo vremena i o njemu se zna gotovo sve, i dalje se povremeno objave neke nove ili manje poznate informacije o suosnivaču Applea zahvaljujući kojem danas imamo uređaje poput iPhonea i iPada. Osim po viziji i perfekcionizmu, Jobs je bio poznat i po svom karakteru i odnosu prema zaposlenicima koje nije štedio i od njih je uvijek tražio samo maksimalni angažman na poslu.

John Rossman je komentirao kakav je bio Jobsov odnos s zaposlenicima na primjeru priče o domaru. Domar nije isprazno smeće u njegovom uredu, a ako smeće nije bilo ispražnjeno, Jobs bi se obratio domaru koji bi mu objasnio da su promijenjene brave na vratima ureda, a on nije imao ključ.

To je bilo shvatljivo objašnjenje. Kao domar, on je mogao imati izlike, rekao je Jobs jednom prilikom novim direktorima u kompaniji te ih upozorio da postoji velika razlika između domara i osobama na visokim pozicijama, osobama koje donose važne odluke. Takve osobe, smatrao je Jobs, nemaju pravo na izlike kakve imaju domari.

Potpredsjednik je odgovoran za “sve pogreške koje se dogode…”



Kada dođe do pogreške i problema, Jobs je znao govoriti – “razlozi nisu važni” te je smatrao da su osobe koje su odgovorne za projekte trebale uzeti u obzir i potencijalne, ali i neočekivane probleme koji su se mogli dogoditi i unaprijed se pripremiti za njih, odnosno imati neki plan b ili jednostavno pokušati pronaći rješenje, bez izlika i prebacivanje krivnje na druge, prenosi Zimo.

Komentari