Izađite kao pobjednik iz svađe imajući na umu ovih sedam stvari

Pixabay

Želite li razriješiti verbalni sukob u svoju korist? Poslužite se nekima od ovih trikova koji će ugasiti eksplozivne svađe i umiriti drugu stranu.

1. Potvrdite osjećaje druge strane

Tijekom žustre svađe, teško je biti ljubazan i govoriti lijepe stvari o osobi s kojom se prepirete. No, želite li smiriti situaciju, najkraći način da to učinite jest ako potvrdite osjećaje druge osobe.

Recite stvari kao ˝Razumijem zašto se tako osjećaš, ili Svatko bi se osjećao tako u istoj situaciji˝. Napetost će se vrlo brzo popustiti jer u većini slučajeva ljudi žele da drugi „čuju“ njihove probleme i da ih vrednuju.

2. Vodite svađu kao svaki drugi razgovor

Stručnjaci se slažu da je kvalitetna svađa otvoreni razgovor između dvaju osoba. Nemojte samo nizati optužbe i uvrede, slušajte što vam druga strana govori. Ako dopustite svojem partneru da se izrazi bez prekidanja, neće doći niti do eksplozivnih situacija.

3. Ne gubite živce

Želite pobijediti u svađi? Nemojte gubiti živce. Iako je tijekom svađe tijekom zadržati hladnu glavu, pokušajte to ostvariti. Ako počnete ljutito govoriti drugoj osobi, razbjesnit ćete je i rasplamsati svađu do novih neslućenih vrhunaca.

4. Raspolažite činjenicama

Prije nego što se upustite u svađu, prikupite sve relevantne činjenice. Tijekom svađe ne želite raspolagati netočnim informacijama jer ćete tako oslabjeti svoje argumente i izgubiti.

5. Izbjegavajte generalizacije

Nemojte se koristiti generalizacijama, jer nećete pobijediti u svađi na taj način. Druga strana bit će vrlo frustrirana ako joj predbacujete stvari s rečenicama koje počinju s Ti uvijek, ili Ti nikad.

6. Sagledajte stvari iz njihove perspektive

Najbolji način da smirite situaciju tijekom svađe jest da sagledate stvari iz perspektive druge osobe. To je i jedini način da smislite efektni kontraargument koji nema za cilj poniziti, već razriješiti verbalni sukob.

7. Ne optužujte

Ljudi u svađama često „napadaju“ rečenicama Ti si napravo ovo, Ti si napravio ono zbog čega ljudi imaju potrebu braniti se, a ne riješiti problem. Umjesto toga upotrebljavajte JA-rečenice u kojima ćete objasniti zašto se osjećate tako kako se osjećate, bez dodjeljivanje krivice drugoj strani. Ovo je uistinu mala, ali efektna lingvistička taktika koja donosi velike rezultate, piše Zadovoljna.hr 

Komentari