General Motors pauzira svoje oglašavanje na Twitteru

Foto: Guliver

General Motors (GM) pauzira svoje oglašavanje na Twitteru sada kada je platforma društvenih medija u vlasništvu izvršnog direktora Tesle Elona Muska, objavila je tvrtka.

Najveći američki proizvođač automobila poručio je da želi procijeniti novi smjer Twittera nakon što ga je Musk kupio.

Priopćeno je da će i dalje koristiti Twitter za interakciju s kupcima, ali neće plaćati oglašavanje.

“Surađujemo s Twitterom kako bismo razumjeli smjer platforme pod njihovim novim vlasništvom. Kao što je uobičajeni tijek poslovanja sa značajnim promjenama u medijskoj platformi, privremeno smo pauzirali naše plaćeno oglašavanje”, priopćio je GM.



Oglašavanje je činilo 92 posto Twitterova prihoda u drugom kvartalu, a budu li oglašivači povukli svoje novce u strahu od Muska kao novog vlasnika Twittera, bit će to katastrofalnu za tvrtku, rekao je Dan Ives, tehnički analitičar za Wedbush Securities, prenosi CNN.

“Ovo šalje zlokoban signal”, rekao je Ives. “GM je prvi, ali neće biti jedini, piše Index.hr.

Moramo pričekati i vidjeti hoće li se dogoditi val. Na dan kada Musk zaključi posao, to nisu vijesti koje je želio čuti.” General Motors se natječe s Teslom u prodaji automobila.

Komentari