Huić o Vladinom Planu za oporavak: Hrvatske vladajuće elite imaju jedan modus operandi od kojeg ne misle odustati

Foto: Darko Tomas / CROPIX

Vlada Andreja Plenkovića donijela je Nacionalni plan oporavka i otpornosti koji bi trebao biti prihvaćen od strane Europske komisije – EK, te je težak 49 milijardi kuna, a trebao bi se u potpunosti financirati iz europskog fonda ‘Next generation’, u kojem je za Hrvatsku osigurano oko 6,3 milijarde eura.

No sredstva ako ih EK prihvati, će doći jedino ako budu provedene reforme koje će morati biti sastavni dio hrvatskog Plana za oporavak. U četvrtak će sažetak plana biti dostupan i javnosti. Navedenu vijest, za portal otvoreno je komentirao Davor Huić, kandidat za zamjenika gradonačelnika Zagreba, koji ne gaji nade u realizaciju takvog Plana.

“Plenkovićeva se vlada nije do sada iskazala u provedbi reformi koje je sama ‘zacrtala’. Uzmimo na primjer zdravstvo koje je aktualno ovih dana. tamo nije napravljeno ništa od svega onoga što se spominjalo u sličnim dokumentima, poput Nacionalnog plana reformi. To vidimo po tome što se dug za lijekove gomila, dakle jasno je da nije bilo niti pokušaja da se taj problem riješi”, govori Huić.

Huić smatra kako nema nikakvih razloga zbog kojih bi se povjerovalo da će se ovim Planom za oporavak nešto promijeniti. Huić smatra upravo suprotno, još veće povećanje državnog aparata, te vođenje gospodarstva kroz državne tvrtke.



“Nema razloga vjerovati da će se stvari promijeniti nekim novim dokumentom. Hrvatske vladajuće elite imaju jedan modus operandi od kojeg ne misle odustati, a to je dizanje poreza, povećanje državnog aparata, zapošljavanje desetina tisuća ljudi u državnim i javnim službama i vođenje gospodarstva kroz kompanije u vlasništvu države. jasno je da će tako nastaviti i da će tako biti i s ovim planom oporavka. najveći dio novca će otići u javni sektor, tamo će se pozapošljavati nove desetina tisuća ljudi, kriminalni javni servisi će biti još kriminalniji”, zaključuje Davor Huić.

VLADIN PLAN OPORAVKA: 100 tisuća radnih mjesta, dva vlaka na baterije, obnova infrastrukture

Komentari