POČELA JE PREDIZBORNA KAMPANJA Evo kojim se porukama najveće stranke obraćaju biračima

Marko Todorov / CROPIX

Parlamentarni izbori održat će se 5. srpnja, a predizborna kampanja već je pred nama pa su stranke već počele s postavljanjem svojih plakata diljem Hrvatske.

Pojedini kandidati na plakatima ističu svoje ideje i program te ključne stvari za koje će se zalagati, a drugi se pak drže poslovice ‘napad je najbolja obrana’.

Tako šef Demokrata Mirando Mrsić pažnju usmjerava na svoje protukandidate umjesto na svoje ciljeve. Njegov je slogan ‘Bero nije rješenje’, aludirajući na to da predsjednik SDP-a Davor Bernardić nije najbolje rješenje za Hrvatsku.

S druge strane, Bernardićev SDP poziva građane na izbore, a njihov je slogan ‘Izađi i promijeni!’. HDZ na plakatima ističe glavne stvari i ideje za koje će se zalagati u sljedećem mandatu, a njihove ključne poruke su: ‘Nedjelja se s razlogom zove nedjelja’, ‘Iduće četiri godine su ključne’ te ‘Budućnost dočekujemo sigurni’.



‘Obnavljamo, radimo i zajedno živimo za Zagreb’ poruka je koja se nalazi na plakatima BM 365, a na plakatu je navedena i rečenica koja se posebno veže uz predsjednika stranke i zagrebačkog gradonačelnika Milana Bandića: 365 delamo!

HNS se svojim biračima obratio porukom ‘Hrvatska se voli radom’, ali ova je poruka izazvala brojne reakcije onih koji očigledno nisu bili zadovoljni njihovim učinkom u proteklom mandatu. Tako se na nekim od plakata mogu vidjeti izmijenjene poruke poput: ‘Hrvatska se voli krađom’ ili ‘Hrvatska se voli radom, a narod boljim plaćama’.

Most i Domovinski pokret Miroslava Škore još uvijek nisu postavili svoje plakate, ali se isto uskoro očekuje i od njih. Most se često svojim biračima obraća putem društvenih mreža, a u potpisu njihovih objava najčešće je slogan ‘Hrvatska se budi’, pa se pretpostavlja da će se ta poruka naći i na njihovim plakatima. Kojom će se porukom Škoro obratiti svojim biračima, ostaje za vidjeti.

Komentari