U cipelama potrošača

Način na koji živimo dramatično se promijenio u posljednjem desetljeću. Što to znači za prehrambene proizvode u sektoru robe široke potrošnje? U fokusu ovogodišnjeg FMCG Marketing Summita, koji će se održati 17. ožujka u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu, nalaze se brendovi i potrošači, a sudionici summita dobit će uvid u najnovije informacije i aktualne trendove u tom brzorastućem sektoru.

Današnje vrijeme zahtijeva izvrsnost i specijaliziranost. Govornici na prošlogodišnjem summitu jednoglasno su prenijeli poruku publici. Ideja je da se do svakog potrošača dođe tako da im se olakša svakodnevni život i zadovolje njihove potrebe.  

Čim je marketing temeljen na vrijednostima kompanije, zapravo je efektniji i efikasniji, a na koncu i jeftiniji jer pratitelji brenda prepoznaju autentičnost i sami su pojačivači te komunikacije. Osim vrijednosti, ključni su i ‘asseti’. Ponekad vrlo strogo komuniciramo vrijednosti, a ponekad smo spremni otići u avanture, kao što je to bilo s manekenom Tonijem. U marketingu, kao i u svim područjima ljudske djelatnosti, rezultat proizlazi iz upornosti i kreativnosti”, istaknuo je Nenad Bakić, predsjednik Uprave Varteksa.

Pozornicu će ove godine zauzeti marketinški autoriteti FMCG sektora među kojima su Miranda Mladin, izvršna direktorica za Centralni marketing i Inovacije, Atlantic grupa, Nikola Žinić, Co-Chairman&Chief Creative Officer, Bruketa&Žinić&Grey, Neb Chupin, vlasnik i direktor, Hermes International, Dalibor Šumiga, CEO Promosapiens, Miša Živić, CEO & Co-Founder, Leanpay te Devan Hughes, CEO&Co-Founder, Buymie.  



Kupnjom kotizacije za FMCG Marketing Summit sudjeluje se u donaciji SOS Dječjem selu Hrvatska, koje već 27 godina radi s misijom stvaranja brižnog doma za svako dijete bez odgovarajuće roditeljske skrbi.

Komentari