Splitski Heritage Hotel FERMAI prvi u Hrvatskoj postao dio prestižne MGallery grupe

Foto_ Duško Vlaović

Od 1. rujna splitski Heritage Hotel FERMAI postao je dio ekskluzivne Accorove kolekcije MGallery boutique hotela. Accor je vodeća svjetska hospitality grupa sa sjedištem u Parizu, s više od 5 tisuća nekretnina i 10 tisuća ugostiteljskih objekata.

Taj boutique hotel ima 31 sobu i četiri luksuzna apartmana, vrtnu terasu i elegantan interijerom kojeg potpisuje Studio Franić & Šekoranja.

Heritage Hotel FERMAI – MGallery smješten je u stotinu godina staroj zgradi, rijetkom primjeru secesije u gradu Splitu. Izgrađena je 1914. i predstavlja remek djelo hrvatskog arhitekta Petra Senjanovića.

Ova povijesna građevina rekonstruirana je i obnovljena s posebnom pažnjom na detalje i lokalnu baštinu, zadržavajući mnoge originalne elemente poput kamenog stubišta sa željeznom ogradom i drvenim rukohvatom, majolika keramikom i jednostavne, simetrične stolarije…



“Zahvaljujući savršenoj kombinaciji klasične elegancije i luksuza s visokim ugostiteljskim standardima, Heritage Hotel FERMAI – MGallery savršeno prati individualiziranu i intimnu atmosferu globalnog brenda. Njegova lokacija s toplom, opuštajućom i ugodnom atmosferom čini ga idealnim za sve one koji traže odmor u elegantnom okruženju. Privući će i ljubitelje dizajna i arhitekture. Svaki MGallery hotel poziva goste u svoj svijet fascinantnih i jedinstvenih priča. Sigurni smo da će i naša mediteranska priča gostima ostati u sjećanju”, rekla je Davina Ljubičić Đirlić, direktorica Heritage Hotela FERMAI – MGallery.

Dodala je kako je ova sezona “bila odlična u odnosu na ono čemu su se nadali na početku ljeta”.

“Rezultati su iznad očekivanja i nadamo se da će sezona još malo trajati. Naravno sve ovisi o situaciji s pandemijom COVID19 – interes je tu, rujan i listopad bi mogli još uvijek biti dobri mjeseci”, istaknula je Davina Ljubičić Đirlić.

Dolaze pretežito avio gosti

Osvrnula se na goste koji dolaze u taj hotel te naglasila kako kod njih prevladavaju avio gosti.

“Uglavnom nam dolaze gosti s tržišta SAD-a, UK, a ove godine smo imali i veliki broj turista iz Južne Amerike, osobito Meksika. Po pitanju gostiju koji nam pristižu automobilom to su prvenstveno Nijemci i Francuzi. Naravno zastupljeni su i domaći gosti. Uglavnom su naši gosti iz segmenta luxury, zainteresirani za povijest i kulturu, gastronomski doživljaj, te autentične doživljaje unutar destinacije”, naglasila je direktorica hotela.

Na upit o tome što znači ulazak u MGallery za hotel, Davina Ljubičić Đirlić je rekla kako time “postaju dio međunarodne grupacije koja nudi veliku bazu gostiju koji su motivirani koristiti hotele te grupacije zbog raznih pogodnosti”.

“I u ovim vremenima sigurnost se potvrđuje i nudi kroz međunarodno priznate certifikate. Nadamo se boljom vidljivošću i prepoznavanju na međunarodnom tržištu. U segmentu prodaje smještaja ulazak bi trebao donijeti prednosti u vidu distribucije”, zaključila je Davina Ljubičić Đirlić.

Komentari