Podravka ulaže devet milijuna kuna u proširenje kapaciteta linije za proizvodnju i pakiranje začinskih kocki

Ilustracija Foto: Damir Spehar/PIXSELL

Koprivnička prehrambena tvrtka Podravka nastavlja s investicijama. Uložit će devet milijuna kuna u proširenje kapaciteta linije za proizvodnju i pakiranje začinskih kocki (bujona) čime će se udvostručiti kapaciteti proizvodnje tih proizvoda,  objavili su iz Podravke.

Nova proizvodna linija omogućit će daljnji razvoj asortimana, a ujedno i inovacije u pakiranjima. Time će se iskoristiti potencijal daljnjeg rasta na ostalim tržištima.

Podravkine začinske kocke prodaju se na 30-ak tržišta, a na godišnjoj razini ostvaruje se više od 30 milijuna kuna prihoda.

Iskorak na tržištima srednje Europe

Lansiranjem Vegeta Natur kocki na domaćem tržištu, posljednjih godina ostvaren je iskorak na tržištima srednje Europe, s naglaskom na tržište Poljske. Podravka je s istom linijom proizvoda prisutna i na tržištu Australije, odnedavno i na policama Woolworth’s-a, jednog od najvećih trgovačkih lanaca na tom tržištu, piše u priopćenju.



Inače, Nadzorni odbor Podravke se početkom lipnja suglasio sa Strategijom poslovanja do 2025. godine, prema kojoj grupa Podravka u sljedećih pet godina namjerava uložiti oko pet milijardi kuna u proizvodnu i logističku modernizaciju i digitalizaciju, marketing i akvizicije.

“Provođenje usvojene Strategije podrazumijeva ulaganje oko 1,7 milijardi kuna investicija u modernizaciju i digitalizaciju proizvodnih i logističkih procesa, oko 1,4 milijarde kuna u marketing za ostvarenje organskog rasta te oko dvije milijarde kuna u akvizicije”, objavili su tada iz Podravke.

Komentari