Odobrena sredstva u sklopu projekata ‘Mega događanja’ i ‘Sportska Hrvatska’

Ministarstvo turizma

Prijedlog odluke o marketinškoj i PR suradnji u sklopu projekta “Sportska Hrvatska”, kao i prijedloge suradnje s organizatorima mega događanja u Hrvatskoj koja se uspješno organiziraju niz godina te koja predstavljaju motiv dolaska velikog broja gostiju u hrvatske turističke destinacije, usvojeni su na 61. sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

U mega događanja u 2020. godini uključeni su Snježna kraljica, Ultra Europe Festival, INmusic festival i teniski turnir ATP Croatia Open Umag. 

Ministar turizma Gari Cappelli je istaknuo kako će ova turistička godina biti specifična iz više razloga zbog čega se žele još jasnije i usredotočenije usmjeriti na nacionalnu turističku promociju.

Hrvatska je destinacija turizma posebnih interesa

Kako je sport jedan od važnih čimbenika prepoznatljivosti, ove godine u okviru projekta Sportska Hrvatska financirat ćemo nekoliko vrhunskih sportskih događanja koja zauzimaju značajnije mjesto na nacionalnoj razini s obzirom na svoj sportski karakter i važnost u međunarodnim okvirima, a koja se ističu i svojom jedinstvenošću, odnosno snažnijom medijskom praćenošću i pokrivenošću”, rekao je Cappelli.



Osim toga, Ministarstvo turizma i HTZ rade i na povećanju prepoznatljivosti Hrvatske u međunarodnim okvirima i to kroz osmišljavanje novih kreativnih aranžmana koji postaju motiv dolaska gostiju u Hrvatsku.

“U tu svrhu ove se godine dodjeljuju bespovratna novčana sredstava za programe razvoja i uvođenja na tržište složenih turističkih proizvoda koji obogaćuju turističku ponudu, pridonose produljenju turističke sezone, smanjenju sezonalnosti i stvaranju prepoznatljivog imidža Hrvatske kao destinacije turizma posebnih interesa”, naglasio je Cappelli.

Nema mjesta panici zbog korona virusa

Osvrnuo se i na epidemiju korona virusa te naglasio kako nema mjesta panici. “Vladin stožer u realnom vremenu upravlja situacijom i puna je pripravnost svih službi”, istaknuo je Cappelli.

O utjecaju korona virusa na turizam govorio je Kristjan Staničić, direktor Glavnog ureda HTZ-a, koji je rekao kako ta institucija, od samog početka surađuje s uredima predstavništva, posebice u Kini, Južnoj Koreji, a od nedavno i u Italiji te se stoga prati situacija vezana uz širenje toga virusa.

U stalnom smo kontaktu s brojnim partnerima na nama najvažnijim emitivnim tržištima, a situaciju nastavljamo pratiti uz daljnje provođenje marketinških i promotivnih aktivnosti. Naravno, po potrebi, spremni smo reagirati sukladno novonastalim situacijama u smislu preusmjeravanja aktivnosti i preraspodjele budžeta po emitivnim tržištima”, istaknuo je Staničić  

Hrvatska je “preferirana destinacija” – “Preferred Destination”

Članovi Turističkog vijeća na sjednici su usvojili i prijedlog Javnog poziva za iskazivanje interesa za provedbu posebnih promotivnih projekata i aktivnosti oglašavanja na emitivnim tržištima u 2020. godini, za čiju je provedbu osigurano 9.250.000,00 kuna za projekte i aktivnosti na 15 tržišta među kojima su Njemačka, Velika Britanija, Austrija, Švicarska, Italija, Francuska, Švedska, Norveška, Nizozemska, Poljska, Rusija, Ukrajina, Mađarska, Češka i Slovenija.

Osim toga, usvojen je i prijedlog Javnog poziva za dodjelu potpora programima destinacijskih menadžment kompanija u 2020. godini, putem kojeg će se sredstva dodjeljivati za programe i turističke proizvode koji pridonose aktiviranju neiskorištenih turističkih resursa i kreiranju novih motiva dolazaka turista na području cijele Hrvatske, ali s posebnim naglaskom na razdoblja pred i posezone te na područje kontinenta.

Usvojen je i prijedlog suradnje s Europskim udruženjem putničkih agenata i turoperatora (ECTAA) u 2020. godini. Kampanja kojom će ECTAA identificirati Hrvatsku kao preferiranu destinaciju – “Preferred Destination” započinje 1. srpnja, a kroz šestomjesečno razdoblje ECTAA će Hrvatskoj turističkoj zajednici osigurati vidljivost kroz apliciranje loga hrvatskog turizma na svim materijalima i platformama koji uključuju web stranicu, društvene mreže, svu pisanu i elektroničku komunikaciju prema članstvu, priopćenja za medije, istraživanja, javna i godišnja izvješća i javne prezentacije.

Dodatno, ECTAA će u dogovoru s HTZ-om distribuirati promotivne materijale, newslettere, kao i sve relevantne informacije od značaja za hrvatski turizam.

Za vrijeme te suradnje HTZ ima pravo koristiti logotip ECTAA-e na promotivnim materijalima s naglaskom na status “ECTAA’s Preferred Destination”.

Komentari