KAKO DO NOVIH KLIJENATA? Anita Cvetić Oreščanin: Preporuka je definitivno najjače oružje

PoslovniFM

Za tip biznisa u kojem jesmo, preporuka je definitivno najjače oružje. Ako ste kod nekog klijenta na kvalitetan način implementirali sustav i s tim klijentom ostvarili kvalitetan odnos, a takav odnos ostvarit ćete ako ga razumijete, ako se posvetite razmišljanju, ako ga vodite kroz proces i ako ga često pitate razumije li to što radite i sami sebe čekirate jeste li na pravome putu, taj će vas klijent vrlo rado preporučiti drugima. U području usluga na to se najviše treba staviti fokus, ustvrdila je za poslovniFM Anita Cvetić Oreščanin, jedna od osnivačica i članica Uprave poduzeća Poslovna inteligencija.

Naravno da preporuka nije jedini način kako dolazimo do novih klijenata. Mi mnogo radimo i na marketingu i na događajima, no opet i kroz takve kanale de facto se vraćamo na preporuku. Potencijalni klijent ipak voli vidjeti klijenta koji nas je preporučio, voli izravno čuti kako smo radili s njime, gdje smo efikasni i zbog čega su nas izabrali, istaknula je Cvetić Oreščanin u razgovoru s Tanjom Pureta, urednicom emisije Psihologija uspjeha.

Prije 20 godina Poslovna inteligencija počela je s isključivo implementacijom analitičkih sustava za potrebe poslovnog odlučivanja, a danas smo mnogo više. Danas radimo sva moguća napredna analitička rješenja bez obzira na njihovu primjenu, te rješenja za područje data privacy. Dakle bilo koji tip analitike koji se oslanja na podatke, zapravo je naš core business. Naravno, to sve proizlazi iz nekakvih potreba klijenata i tržišta, i nekad davno kad smo počeli morali smo istodobno i educirati tržište. Danas manje u području poslovnog odlučivanja, mnogo više u puno širem kontekstu, i u tom kontekstu kao i prije COVID krize, tako i danas kontinuirano nudimo nova rješenja, pojasnila je Cvetić Oreščanin za PoslovniFM.

Specijalizirani za područje implementacije inteligentnih informacijskih sustava za podršku poslovnom odlučivanju, u poslu trebate tako zaposlenike koji istodobno razumiju tehnologiju i potrebe klijenata, ekonomiju, pa čak i psihologiju. Ima li takvih na tržištu, zapitala je urednica.



Zapošljavamo zaista širok dijapazon stručnjaka, mnogo je tu inženjera, FER-ovaca, onih koji su završili strojarstvo, matematiku, FOI, ali isto tako i onih koji su završili ekonomiju, pa čak i lingvistiku i pedagogiju i slične srodne humanističke znanosti. Klijentima rješavamo multidisclipinarne problema, za čije je rješenje potrebna suradnja. I zato i između sebe potičemo učenje jednih od drugih i tako se nepristrano gradimo. I bitno nam je da kroz selekcijske procese pronalazimo ljude koji će biti i prijemčivi i spremni učiti. Dakle, mi ne cijepamo atome, mi ne radimo nekakve zahtjevne znanstvene stvari, mi smo tvrtka koja vrlo praktično rješava probleme klijenata i u tom kontekstu bitan je taj voljni moment – želim učiti. Na tome se sve ostalo bez problema gradi i u principu na tome inzistiramo, istaknula je Cvetić Oreščanin.

Cijeli intervju poslušajte OVDJE.

Komentari