Menadžer u tvrtki Infinum organizirao crowdfunding kampanju za stradale u potresu, prikupljeno preko milijun kuna pomoći

Ilustracija Foto: Marko Lukunic/PIXSELL

Crowdfunding kampanja pomoći za potresom pogođenu Baniju ‘Petrinja, Sisak, Strasnik – Earthquake fund relief!’, uskoro će prikupiti 150.000 eura pomoći, što je bio i cilj. Traje još tri dana, a u nju se uključilo 3527 donatora.

Kampanju je organizirao direktor razvoja u tvrtki Infinum Goran Kovačević, koji je ujedno i rođeni Siščanin. Navodi kako je pretpostavio je da će se bilo kakva sredstva iz države ili EU čekati mjesecima, ako ne i godinama pa je svoje znanje upotrijebio da pomogne brže.

“Ljudima koji su ostali bez domova pomoć treba odmah. Možemo reći da je milijun kuna velik iznos, ali u kontekstu onog što je prikupio Crveni Križ, državni račun za obnovu ili neke druge Udruge koje imaju medijsku potporu, to i nije tako puno. Međutim, ja kao pojedinac sam dobio povjerenje više od 3500 ljudi koji su prepoznali da ću s tim sredstvima napraviti nešto bolje nego da su uplatili na druge račune”, ispričao je za Jutarnji list.

Dodaje kako je objavio plan na Facebooku i pozvao ljude da mu pošalju kontakte obitelji za koje su čuli ili znaju da su ostali bez krova nad glavom te je u prvih par dana primio je više od 200 poruka. Tražio je provjeren informacije s dokazima, kao što su fotografije stanja kuće ili stana, koji sadrže i točnu adresu i kontakt podatke.



Kako je bilo puno kandidata postavio je stroge kriterije, pa prikupljena sredstva idu prioritetno obiteljima s djecom, koji žive na četiri lokacije, u Sisku, Petrinji, Glini i Strašniku.

“Donacije će se tako razdijeliti na dvadesetak obitelji, odnosno na po četiri do pet obitelji iz svakog pobrojanog mjesta. Sa svim obiteljima sam svakodnevno u kontaktu, s nekima sam se i vidio i upoznao, dok ću se s drugima svakako vidjeti naknadno kad mi vrijeme to dozvoli. K tome, od svakoga sam od njih dobio dopuštenje da javno objavim da ću im pomoći donacijom iz kampanje”, istaknuo je.

Dodaje kako je ta regija izuzetno siromašna i pomoć je bila potrebna i prije potresa. Uspio je doći, kako navodi, do stvarno tužnih priča – obitelji s bolesnom djecom, adolescente bez roditelja, što je dodatno pogoršavalo situaciju u kojoj su ostali bez domova. “Oni su mi bili prioritetni i po tom ključu ću za njih osigurati nešto veće iznose od prosjeka”.

U organizaciji će mu pomoći i Udruga DUH – Dječja Udruga Hrabrost kako bi ispunio plan i sva sredstva donirao obiteljima do kraja siječnja, a za promociju kampanje zamolio sve svoje prijatelje, ali i poslovne partnere i kontakte.

“Vjerujem da je pomogao i širok spektar poslovnih poznanstava, jer je gotovo pola donacija stiglo iz inozemstva. S obzirom na to da sam kampanju pisao tako da bude u neku ruku dio moje osobne priče, jer sam odrastao na tom području, vjerujem da su se ljudi poistovjetili”, zaključio je.

Komentari