Kampanja Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku! u dva mjeseca ostvarila 33 milijuna impresija

Photo: Ivica Galovic/PIXSELL

Kampanja “Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!”, koju je Hrvatska turistička zajednica pokrenula početkom svibnja s ciljem poticanja domaćeg turističkog prometa kroz upoznavanje hrvatskih ruralnih destinacija, u svega dva mjeseca postigla je odlične promotivne rezultate.

Dosegnuto je gotovo 33 milijuna impresija putem online kanala, društvenih mreža i digitalnog vanjskog oglašavanja, dok je sedam tematskih videa u cijelosti pregledano gotovo četiri milijuna puta.

“Odlični rezultati prvog vala kampanje za promociju ruralnog turizma potvrđuju kako Hrvatska ima zanimljivu i raznoliku ruralnu ponudu te kako interes za takvom vrstom turizma na domaćem tržištu itekako postoji. Drugi val kampanje planiran je za jesen tijekom koje će se promovirati dodatna četiri tematska videa”, rekao je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.



Dodao je kako potražnja za odmorom u ruralnim destinacijama kontinuirano raste, posebice u okolnostima globalne pandemije tijekom koje su najtraženiji turistički proizvodi i kapaciteti koji jamče kvalitetu i sigurnost.

Dodao je kako su domaći gosti u dosadašnjem dijelu godine ostvarili oko 3,7 milijuna noćenja što je rast od 17 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Komentari