Hrvatima kod kupovine najbitnija cijena, kvaliteta te osobina prodavača koja, čini se, nedostaje

Ilustracija Foto: Pixabay

Hrvatski građani danas se prilikom kupnje najviše vesele dobroj cijeni i vrhunskoj kvaliteti koje navode kao najvažnije čimbenike prilikom shoppinga. Najviše se pri kupnji boje visokih cijena, prevara i nekvalitete, a najvažniju moguću promjenu na bolje kod shoppinga smatraju veću ljubaznost prodavača.

Međunarodna istraživačka i certifikacijska organizacija ICERTIAS provela je anketiranje hrvatskih potrošača, piše u priopćenju.

Primjerice, kada se ispitanike u ovom anketiranju upitalo “Što vam je prvo na pameti kada je riječ o kupnji danas?” većina ispitanika odgovorila je novac, te potom haljina, hrana, kruh, cipele, skupo, odjeća…

Na pitanje što im je sada najbitnije kod kupnje, većina upitanih odgovorila je cijena, te potom kvaliteta, brzina, hrana i dr.



Kod kupnje ih najviše veseli dobar izbor, niska cijena i dobra kvaliteta, a u shoppingu za njih najveću vrijednost ima kvaliteta i ponovno dobra cijena kao i ljubaznost te brzina prodavača.

Kada je riječ o tome što im najviše nedostaje danas pri kupnji, uvjerljivo najčešći odgovor potrošača u Hrvatskoj je novac, zatim vrijeme i ograničenost ponude odnosno loš izbor.

Prilikom kupnje najviše ih smetaju gužva te visoke cijene, neljubaznost i maske.

Zanimljivo, ‘ljubaznost’ hrvatski građani navode kao najbitniju pozitivnu promjenu koju bi sada voljeli vidjeti prilikom kupovine, tek potom veću kvalitetu, bolji izbor, veći asortiman, bolje cijene, više akcija i dr.

Cjelokupno anketiranje potrošača u Hrvatskoj za potrebe ovog istraživanja provedeno je od 5. do 21. srpnja 2021. putem web ankete na nacionalno reprezentativnom uzorku za Republiku Hrvatsku za građane starije od 17 godina (N=1.200).

Komentari