Croatia Airlines dobre volje i razumijevanja prema putnicima

Foto: Boris Kovacev / CROPIX

U skladu s novonastalom situacijom vezanom za epidemiju koronavirusa, Croatia Airlines kao nacionalni avioprijevoznik kontinuirano prilagođava svoje poslovne aktivnosti aktualnom epidemiološkom stanju u Hrvatskoj i inozemstvu te preporukama hrvatskih i svjetskih javnozdravstvenih vlasti, priopćeno je iz te hrvatske zrakoplovne kompanije. 

I u ovim izvanrednim okolnostima prioritet su putnici, a osobito oni koji su već kupili karte za domaće i međunarodne letove.

Zbog toga je tvrtka, uz dosadašnje telefonske brojeve Kontakt centra 6676 555  i 072 – 500 505,  otvorila i dodatni broj telefona 0800 – 7777 kako bi se svim putnicima u najkraćem mogućem roku izašlo u susret i regulirala sva njihova prava.

Osim toga, mobilizirani su i dodatni ljudski potencijali prodajnog osoblja i to na nekoliko lokacija unutar tvrtke. 



Croatia Airlines prioritet daje putnicima

Zbog velikog broja telefonskih poziva, a s ciljem što veće operativne učinkovitosti,  kompanija je u aktualnoj situaciji prisiljena prioritet dati putnicima čija putovanja trebaju početi najkasnije za 72 sata.

Svi ostali korisnici usluga mole se za razumijevanje i strpljenje, a pritom treba naglasiti da će svaki putnik i svaka zrakoplovna karta biti obrađeni i to u skladu s prilagođenim pravilima, koje je tvrtka donijela zbog epidemije koronavirusa.

Osobito je važno napomenuti da svi putnici trebaju kontaktirati prodajno osoblje Croatia Airlinesa prije datuma planiranog putovanja. 

To je osnovni preduvjet za reguliranje njihovih putničkih prava, što uključuje i dogovor oko organizacije putovanja u razdoblju nakon smirivanja epidemije.

Croatia Airlines, kao društveno odgovorna kompanija, u znak dobre volje prema svojim putnicima i u ovim izvanrednim okolnostima uzrokovanim višom silom, donijela je prilagođena pravila koja se transparentno i ažurno objavljuju na internetskim stranicama www.croatiaairlines.hr.

O svim novostima Croatia Airlines redovno će obavještavati svoje putnike i javnost, dok za sva pitanja stoji na raspolaganju na navedenim brojevima telefona, navodi se u priopćenju Croatia Airlinesa.

Komentari