Netflix s osjetno manje novih pretplatnika u trećem tromjesečju zbog oštrije konkurencije

Pixabay

Medijska tvrtka Netflix izvijestila je da je u trećem tromjesečju zabilježila znatno manje novih pretplatnika nego u jeku prvog vala pandemije zbog oštrije konkurencije u uslugama streaminga i povratka tv prijenosa sportskih događaja.

U tromjesečnom razdoblju zaključno s rujnom tvrtka je neto povećala broj pretplatnika za 2,2 milijuna. Očekivali su da će ih povećati za 2,5 milijuna.

U drugom tromjesečju, u jeku prvog vala pandemije, njihov je broj neto porastao za rekordan 10,1 milijun.

Ukupno su u razdoblju od siječnja do rujna neto imali 28,1 milijun novih pretplatnika, više nego u cijeloj 2019., navodi se u izvješću, objavljenom u utorak.

U posljednja tri ovogodišnja mjeseca predviđaju neto šest milijuna novih pretplatnika diljem svijeta.

Netflix je upozorio investitore da će nagli rast broja novih pretplata splasnuti u drugoj polovini godine ako se ukinu ograničenja zbog covida 19.

Prihodi su im u trećem tromjesečju poskočili 22,7 posto, na 6,44 milijarde dolara. Neto dobit uvećana je 18,8 posto, na 790 milijuna dolara.

Tijekom tromjesečja Netflix je ponudio “Emily u Parizu”, “Enols Holmes” i “Vrag sveg vremena”.

Pionir streaminga videozapisa pokušava pridobiti nove gledatelje i uspješno se nositi s konkurencijom u pandemiji koja je gledatelje potaknula da zabavu potraže na internetu, budući da su bili prisiljeni ostati kod kuće, kina su bila zatvorena a sportska natjecanja otkazana.

Proteklih mjeseci natjecanja su u glavnim sportovima obnovljena a Netflixova konkurencija, uključujući AT&T-ov HBO Max i Peacockov Comcast, ponudila je publici nove mogućnosti.

“Natjecanje za vrijeme i angažman potrošača i dalje je vrlo živo”, konstatiraju u Netflixu.

“Pozornost potrošača nastoje privući linearna televizija i druge velike kategorije zabave, poput igrica i sadržaja koje na YouTubeu i TikToku kreiraju sami korisici, i svi su oni značajan razlog što se više vremena provodi pred ekranom”, ističu u Netflixu.

“Naš je udio u ukupnom vremenu posvećenom sadržajima na ekranu i dalje prično malen”, dodaju.

Komentari