Lukašenko se zahvalio ruskom RT-u koji je bjeloruskim medijima dao novinare nakon masovnih otkaza

Twitter

Čelnik Bjelorusije Aleksander Lukašenko zahvalio je ruskom televizijskom kanalu RT jer je bjeloruskim državnim medijima dao novinare nakon što su ih, prosvjedujući protiv njegove vladavine napustile stotine zaposlenika.

Dio bjeloruskih zaposlenika u medijima napustilo je svoja radna mjesta tijekom više od tri tjedna prosvjeda pokrenutih nakon predsjedničkih izbora 9. kolovoza za koje Lukašenkovi protivnici tvrde da su namješteni.

Rusija, bliski saveznik Minska, pomogla je Aleksandru Lukašenku da prevlada dosad najveći izazov svojoj 26 godina dugoj vladavini, pruživši mu diplomatsku i drugu podršku i obećavši da će pomoći i vojno ako to bude potrebno.

Lukašenko je kazao da je RT, medij nekoć poznat kao Russia Today koji ima podršku Kremlja, igrao ključnu ulogu u održavanju rada bjeloruskih državnih medija nakon što ih je velik dio zaposlenika napustio.

“Shvatite koliko ste nam bili važni tijekom ovog teškog perioda. I tehničko znanje koje ste pokazali, vaši IT stručnjaci, novinari, dopisnici i drugi, i vaš direktor. To jako vrijedi“, rekao je Lukašenko.

“Zahvalan sam na toj podršci“, dodao je u razgovoru koji je RT objavio u utorak.

Komentari