KUPUJE LI PODRAVKA LEDO To su medijska nagađanja, uredno i transparentno informirat ćemo javnost o poslovnim aktivnostima

Tragom medijskih spekulacija o tome kako poslovodstvo koprivničke tvrtke Podravka planira kupiti Ledo, iz sastava nekadašnjeg Agrokora, a današnje Fortenove grupe, potražili smo istinitost tih navoda u samoj Podravci.

Na upit portala Otvoreno.hr jesu li te informacije točne te, ako jesu, koliko će Podravka investirati u Ledo i iz kojih izvora, iz odjela Korporativnih komunikacija koprivničke tvrtke je odgovoreno kako je “očito riječ o medijskim nagađanjima gdje se vrlo jasno može zaključiti da se autori navedenih članaka ne pozivaju na bilo koji relevantan izvor svojih navodnih informacija”.

Nadalje se ističe kako će “Podravka, kao dioničko društvo čijim se dionicama trguje na uređenom tržištu više od 20 godina te je od 2018. godine uvrštena na Vodeće tržište Zagrebačke burze, kao i uvijek do sada uredno i transparentno informirati javnost o poslovnim aktivnostima koje poduzima poštivajući time sve obveze sukladno relevantnim propisima”.

Podravka zapošljava, a ne otpušta radnike

Zanimala nas je i nedavna izjava predsjednika Uprave Podravke Marina Pucara o tome kako se u Podravci više ne otpuštaju već zapošljavaju radnici, iz Korporativnih komunikacija te tvrtke ističu da “kada je riječ o broju zaposlenih, a s obzirom na sve veći broj aktivnosti na brojnim tržištima na kojima je tvrtka prisutna te evidentnom unaprjeđenju poslovanja koje se odražava i kroz sve kvalitetnije rezultate poslovanja Podravke, broj zaposlenika adekvatno raste”.



“Početkom prošle godine, Podravka je uvela dodatne mjere stimulacije svojih radnika poput povećanja osnovica plaće i fiksnog dodatka, uplate štednje u 3. mirovinski stup, povećanja jubilarne nagrade, povećanja uskrsnice… Pored toga, s obzirom na pozitivne trendove poslovanja ostvarene u 2018. godini, a koji su nastavljeni i u 2019. godini, Podravka je provela i četiri kruga jednokratnih nagrada za svoje radnike čime je dodatno značajno poboljšala njihova materijalna prava”, naglašavaju u odjelu Korporativnih komunikacija Podravke.

Istodobno su istaknuli kako vjeruju da će i u sljedećem razdoblju nastaviti s pozitivnim trendovima poslovanja, a što će se odraziti kroz daljnje poboljšanje statusa Podravkinih radnika.

Očekuje se organski rast na stranim tržištima

Na upit o poslovnim planovima Podravke, iz odjela Korporativnih komunikacija naglašavaju kako će i dalje raditi na nastavku rasta i razvoja kompanije na brojnim tržištima diljem svijeta na kojima je tvrtka prisutna. “Očekuje se, prije svega organski rast koji sada već predstavlja određeni kontinuitet u poslovanju Podravke”, ističu u odjelu Korporativnih komunikacija Podravke.

Komentari