Agencija 2×1 komunikacije ponovo je imala najtočnije predizborne ankete

Dok su izlazne ankete gotovo u decimalu pogodile izborne rezultate prvog kruga predsjedničkih izbora, ankete rađene u tjednima prije izbora još jednom se nisu pokazale najtočnijima te su, kao i na izborima za Europski parlament, loše procijenile rezultat SDP-a, odnosno Zorana Milanovića. Najtočnijom anketom i ovoga puta pokazala se Croelecto agencije 2×1 komunikacije Roberta Bosaka.

Ta agencija je nekoliko dana prije izbora objavila da će u prvom krugu pobijediti Zoran Milanović ispred Kolinde Grabar-Kitarović, dok je većina anketa prednost davala aktualnoj predsjednici. Croelecto je 19. prosinca objavio anketu po kojoj je Zoran Milanović osvojio 25,97 posto glasova, dok je Kolinda Grabar-Kitarović osvojila 25,31 posto.

Po toj anketi Miroslav Škoro zabilježio je 23,75 posto potpore ispitanika. Osim toga, anketa Croelecto je prednost kandidatu SDP-a, za razliku od drugih anketa davala i tijekom cijele predizborne kampanje.

Za razliku od Croelecta, HTV je objavio anketu HRejting po kojoj je Kolinda Grabar-Kitarović bila prva s 28,3 posto osvojenih glasova, a Zoran Milanović drugi s 26,6 posto. Po toj anketi Miroslav Škoro bio je izbor 20,7 posto ispitanika. I u anketi RTL-a Kolinda Grabar-Kitarović bila je u prednosti ispred Zorana Milanovića s 27,9 posto, dok je kandidat SDP-a bio na 26,7 posto. Ta je anketa najviše podcijenila rezultat Miroslava Škore koji je u njoj imao podršku 19,3 posto, a na kraju je na izborima u nedjelju osvojio 24,45 posto glasova.



Agencija 2×1 komunikacije, za razliku od ostalih agencija, nije radila procjene za drugi krug, a bit će zanimljivo vidjeti hoće li Zoran Milanović i u drugom krugu ostvariti bolji rezultat nego što su mu ankete do sada predviđale, piše Nacional.hr.

Komentari